Meil on ollut ihan ookoo viimeset pari tuntia.

Sain tytön nukahtamaan eilen kello 2 aikaan, kun tarpeeks kauan pidin kainalossa ja tuudittelin makkarissa.. Herättiin ekan kerran joskus 4 jälkeen ja sit taas 6-7 aikaan ja sit tos aamulla 9-11 välillä uni oli tytöllä taas vähän niin ja näin.. Herättiin, imetin reippaan vartin ja tyttö näytti ihan iloselt-kunnes lähettiin lenkille. Se 20 min itkua. Sit suoraan tyttö ja koira autoon ja autolla Siwaan.

En tiedä mitä oikeen ajattelin kun menin eilen äidille, sain äidin kattoo tyttöä sen verran et kävin ostamassa kaverille sen ystävänpäivälahjan. En kuitenkaan käynyt ruokakaupassa. Kun äiti yleensä pakkaa mulle ruokaa enemmän kuin jaksan syödä. Ja eilen sillä ei sit ollutkaan tähteitä. Joten tänään herättyämme totesin että okei vaikka meen huomenna ruokaostoksille kunnolla niin mulla ei ole edes mitään peintä välipalaa jääkaapissa. Joten ajettiin läheiseen siwaan aamulenkin jälkeen ja tyttö alotti sitten siellä huudon. Koko sen 5 min mitä oltiin siellä se itki, nälkää tällä kertaa mitä en käsitä. Mut jooh kiva kantaa tyttöä maailman pienimmässä kaupassa, samalla yrittää napata mukaan jogurttia, appelssiiineja, maitoa. No siihen se sit taisikin jäädä, sain edes jotain täks päiväks ja pakkases on loput.

Kotiin itkuhuudon saattelemana. Sit vaihdoin tytölle vaipan ja syötin mut ihan pelkästään sekin, että laskun tytön ottaakseni takin pois päältä ja vaihtaakseni mun päälle kuivat housut oli aikamoinen show. Sain jotenkin maidon lämmitettyä kun se huus ja sit sen jälkeen se oli kuin aurinko. Sohvalla mun vieressä se leikki leluilla ja mä oon saanut maksaa laskut rauhassa, siivoulla, pyykätä, vaihdoin makkarissa lakanat, siistin vaatehuonetta yms.

Nyt aattelin että päikkärit ois jees.

Niin semosii uutisia, että kotihoito päättää ite mitä ne velottaa kultakin. Periaatteessa se tuloselvitys ei kerro mitään muuta kuin et paljon saan rahaa, ei ne esim. tiedä mun menoja. Ja siihen se koko niitten johtajan tekemä päätös perustuu.

Se haluaisi velottaa mullta 87e /kk.

Se on aivan liikaa meille.Mä joudun varmaan luopumaan koko jutusta. Vitsi et harmittaa. Yritin soittaa sille tänään. Mut ie saanut kiinni.

S