Tänään ollaan vietetty kotipäivää. Herättiin jo 8 aikoihin, syötiin, leikittiin, jumpattiin ja kateltiin telkkaria kun tyttö väsyi joskus 11 aikoihin ja melkein nukahti.. meni siinä kuitenkin sit se tunti ennen kuin veti sikeitä ja mä pääsin kans tunnin päikkäreille. Kun herättiin syötin ja sit mentiin kylpyyn, tyttö kylpi ja mä olin suihkussa. Samalla sain vessan pestyä.

Sen lisäksi tyttö on nukkunut tänään toiset päikkärit 16-17. Ja mä olen ;

Imuroinut, pessyt lattiat, pessyt mikron, pessyt uunin, pessyt kylppärin, pyyhkinyt pölyt, tiskannut, järjestänyt kaappeja, laittanut kehyksiin kuvia, paketoinut lahjan serkulleni, kokannut 3 kertaa, kahviltellut kylään tulleen kaverin kanssa , täyttänyt asumisoikeus hakemuksia netissä ja nyt on pesukoneessa vielä pyykkiä. Pesuohjelma tekee taas jotain maratonia, luulin et toi olis loppunut jo ajat sitten..

Mutta siis koti kiiltää ja huomennakin on näillä näkymin kotipäivä.

Meillä on mennyt siis hyvin tänään, tytöllä meni taas nukkumaan mennessä 2 tuntia ennen kuin rauhottui.. mutta hyvin kuitenkin.

Eilen ja muutenkin koko viikko ollut kiireinen niin on kiva rauhottua kotiin. Ajattein loppu illan hyvittää Stokkan hullut päivät kuvastolle ja pienelle kana-kasvis iltapalalle. Huomenna pitää vielä siivoilla kaappeja ja tehdä yhtä sun toista mutta tällä hetkellä kaikki on jees.

S