Tasan 3 viikkoa siitä kun tein plussan !

 

Tänään olen töissä iltavuorossa 14-22. Tänään tuli tasan 3 viikkoa siitä kun sain tietää että olen raskaana. Aika juoksee J

 

Aamulla heräsin ja katsoin heti sään, +18 ja saman tien lähipuistoon. Raskauden takia palelen kuitenkin helposti jos vähänkin tuulee, joten palasimme tunnin makoilun jälkeen koiran kanssa kotiin, söin lisää ruokaa :D (ruokahalua on loputon ja todella pelottaa paljon lihon jos tämä jatkuu) ja sitten jatkoin auringonottoa parvekkeella vielä tunnin.

 

Mua stressaa, että putkiremontin ajaksi ei ole löytynyt asuntoa, en haluaisi asustella muiden nurkissa 4kuukautta. Joten olen etsinyt asuntoa kuumeisesti jo kaksi kuukautta, nyt tänä viikonloppuna menen katsomaan kahta asuntoa jotka ovat ihan erilaisia, toinen on omakotitalo ja toinen pieni kerrostalo asunto. Saas nähä kuin käy vai käykö kuinkaan :D

 

Oireet tänään; nälkä, turvotus, rinnat kipeet, jano, tiheentynyt virtsaamistarve.

Olen lueskellut kirjastosta lainaamiani kirjoja taas tänään, koskee raskautta, jotenkin tylsiä koska ne ovat niin vanhoja.. pitää vissiin lähtee kirjaostoksille :D

 

Mun suunnitelmat on että yritän huolehtia itsestäni ja jakasamisestani.

 

Neuvola ensi viikolla ja sen jälkeen eka ultra. Olen odottanut ultraa kuin kuuta nousevaa, pelkään että mitäs jos on mennyt kesken.

 

Pidin blogia lilyssä, mutta koska siellä on nyt ollut 4 päivää päivitys niin päätin siirtyä vuodatukseen ja teinkin tänne mittavia ulkoasumuutoksia, hienompaa en osaa :D Anteeksi siitä.

 

Aion kopioida tänne tiedot lilyn blogista kun pääsen sinne käsiksi.. nyt menen välipalalle J Vatsa kurnii!

 

Mies haluaa pojan, minä tytön. Kiinalainen kalenteri sanoo että tyttö tulos ja koko muu maailma eli ystävät sanovat että poika se on :D

Mies kuvittelee, että voi salata raskauden vielä syksyyn asti J Eilen päätimme että menenmme sound festareille jotka on heinäkuun lopussa ja ne keiden kanssa ollaan menossa eivät tiedä vielä mitään tästä raskaudesta ja mies oli sitä mieltä että ei ne sielläkään mitään huomaa :)

 

Olen tietääkseni silloin viikoilla 18? Ei välttämättä pysty peittää!

Naurattaa joskus ton toisen ajatukset :)

Hauskaa päivää teille!