Eilen illalla ja tänä aamuna kaikki meni hyvin kun kaverin hoitokoira rauhottui. Herättiin tänään jo kuuden jälkeen ja oltiin ulkona 6.45. Hyvin meni. Mitä nyt vähän pelottaa kun se vetää, mut tänään oltiin enemmän yhteistyössä. Eilen illalla oli muutenkin jotenkin väsynyt olo ja alko närästys. Tänään tuntuu paremmalta. Joko se Obsidan on saanut hempan nousemaan tai sit oon vaan nukkunut hyvin.

Enää tää päivä töitä ja sit onkin 2 päivää vapaata!

Mulla oli ens la-su töitä. Pyysin lauantain vapaaks joten joudun tekemään sen sisään. Mulle ehdotettiin maanantaita. Mut sanoin suoraan et en mä yhdellä vapaalla pärjää, varsinkin kun muutan silloin ja mulla on ne koiratkin hoidossa nyt tän viikonlopun. Otin sen torstaille. Olen siis nyt su-ma vapaalla. Töissä ti,ke,to,pe, la vapaa. Su,ma,ti,ke töitä. Plus et sillä viikolla on viel se lääkärintarkastus sekä sokerirasitus.

Mä oon tosia huolissani mun ystävästä joka on siellä vuodelevosssa. Se ei jaksanut puhua eilen enää kun sillä oli vahva lääkitys ja se näki pahoja unia. Toivottavasti kaikki järjestyis<3 Hänelläkin on masussa pieni tyttö. Rukoilen hänen puolestaan.

Töissä on ollut tänään eilisen jälkeistä ruuhkaa. Sähköposteja on satoja. Ei vaan ehdi tehdä kun puhelin soi taukoamatta..

Olo vähän kohentunut eilisestä.

1278376_10153216581050463_1786342385_n-n

S