Meillä oli tänään eka vauvahieronta ja se oli kyllä ihanaa. Lähinnä et pääs pois kotoa ja sai vähän vertaistukea. Selvästi myös vauvat ottivat kontaktia toisiinsa. Aion käydä siellä jatkossakin.

Sen lisäksi meillä oli tänään ohjelmaa kerrakseen. Tavallaan hyvä juttu. Mä oon vaan vähän väsynyt kun nukuin viime yönä 3-4 tuntia. Aamulla 8 ylös, 9 tuli hoitaja. 9.30-10 käytin koiran ja sit 10-11.30 vein auton renkaiden vaihtoon ja samalla käväsin postissa. Ja väsyneenä onnistuis taas ajameen johonkin ihan väärään suuntaan.. sitä on tapahtunut viime aikoina usein. No nyt on kesärenkaat alla eikä tarvii odottaa kuukautta että veli vaivautuu tulee vaihtamaan.. sit li se vauvahieronta välissä ja ehdin kotiin nopeasti lounaalle ennen kuin lähdin ystävän ja sen lapsen kanssa puistoon pienelle eväsretkelle. Kävin kaupassa ennen sitä ja otin myös koiran puistoon. Oltiin siellä pari tuntia ja kuudesta eteenpäin kotiuduttiin. Oon siitä asti touhunnut tytön kanssa. Pari kertaa meinasi nukahtaa mutta sitten taas alkanut kikattelemaan makkarissa kunnes on tylsistynyt ja itkenyt vähän ja oon joutunut hakemaan sen takaisin pois makuuhuoneesta.

Nyt vihdoin tunnin intensiivisen syöttö, heijaamishomman jälkeen vaikuttais menneen yöunille. Ihan hyvä koska meillä on huomennakin aikanen aamu kun hoitaja tulee 9.

Oon nyt sopinut että ehkä jo parin viikon sisään loppuu tuo kotihoito. Ne nimittäin ilmoitti että ne saattaa velottaa multa viime kuukauden ajalta tuplahinnan. Hieman ottaa päähän että ne pyys tuloslaskelman ja liitteet multa, toimitin ja sen jälkeen ne ei ole ilmoittanut. Hoitaja on käynyt normaalisti ja nyt saan kuulla että ehkä ne ottaa multa tulpamaksun jo tapahtuneista käynneistä. Eli aivan liikaa meijän budjetille. Meille jää nyt elämiseen 500euroa. Ja mä en todellakaan tiedä miten onnistun siitä maksamaan laskut, elättämään lapsen ja sit vielä koiran (joka ei nyt paljoa vie mut perus rokotukset yms).

mama