Hei!

Queen ariel on käynyt mun blogissa lälläslää!

Mä oon nimittäin lukenut sen blogia keväästä asti, ennen kuin tiesinkään olevani raskaana ja olin niin ilonen että se oli käynyt kommentoimassa. Nyt kaikki muutkin lukijat vois kommentoida mulle. 

On varmaan aika tässä vaiheessa tunnustaa, että mulla on ulkomaalaset juuret. Niin on myös lapsen isällä. Mutta olen siis Suomessa syntynyt ja kasvanut. Toiseksi kotimaakseni katson Britit koska oon siellä monta vuotta asunut, mutta pätkissä eli en kertaakaan yli 6kk pidempään. Mutta kesät, talvet yms.

Meenkin nyt vastaa Arielin kommenttiin, jippijai jee!

Perjantai ja sain vielä käytyä kaupassa työaikana, äsken hoidin kaikki ruokaostokset. Tein tarkan listan ja menin sen perustella.

Ulkona alkoi sataa kaatamalla, miten ihanaa ja rentouttavaa. 

S