Oon mielettömän onnelinen juuri nyt. Tänään oli tän vuoden paras päivä (tähän mennessä) koska koliikki on nyt varmaankin virallisesti selätetty ja meillä oli eka puistopäivä pikkusen kanssa. 

Kotihoitaja perui aamulla tulonsa ja mun piti sit selvitä kaikista suunnitelluista menoista eli kauppareissusta lapsen kanssa. Ja tyttöhän oli kuin enkeli, koko ajan katteli ympärilleen ja hymyili. Se on aivan täydellinen pikku prinsessa. Kassajonossa takana oleva rouva sanoi " prinsessa jo syntyessään".. hahaa! Olihan siinä perus kotimatka itkut mutta ei kummempaa. Saman tien lähdettiin puistoon ja sielläkin hirmusesti leikittiin ja naurettiin. Vähän vielä jännittää kun ei voi pientä auringossa pitää yms yms.. Takas matkalla veti kyl huutoitkut joten yritin kävellä kotiin nopeasti mut tälä kertaa koira löntysti ?!!?

Kotiin päästyämme tyttö nukkui päikkärit ja mä sain sit vähän kokkailla rauhas ja kattella telkkua.

Ilta meni nopeasti, en paljao ehtinyt tehdä kun tytöllä piti pitää seuraa ja oon ollut koiran kans tänään 4 kertaa ulkona, joista olin varma että tätä viimeistä äsköistä lenkkiä ei suostuis tekemään mutta veikin pisimmmän reitin. Kyl hieman ärsytti mut liikunta on hyvästä!

Koht on vappu ja mä en oo yhtään varma et miten me sitä täs sit juhlittais.. ehk käydään kaupungilla kattelemas menoa ja sit vaan kotiin..?!

Mama