Eilen illala tyttö nukahti kello 22 sitten ja mä olin ottanut kahvia vielä illalla 20 aikaan niin en saanut millään unta. Kello 01 tyttö heräs ja valvo sinne 3 asti. Mutta se oli ihanaa, tyttö oli iloinen ja sosiaalinen, leikittiin, jumpattiin, lauleskeltiin, halailtiin sängyssä. Hän tuijotteli minua tarkasti ja tarrasi käsilleen naamastani kiinni. Ihania hetkiä pikkusen kanssa.

Nukuimme hyvin, kello 03-07 ja sitten 08-10, mutta nousimme vasta kello 11. Syötin tytön ja vaihdoin vaipan, kävimme pikaisella lenkillä ja nyt olemme kaksi tuntia leikkineet sohvalla. Hän on hirmu iloinen ja kiinnostunut värikkäistä leluista joita olen hänelle näyttänyt. Myöskin jalat ja kädet vispaa ja hymyäkin on näkynyt. Ihanaa, että meillä on nyt laatuaikaa yhdessä!

Kiitos kannustavista kommenteista=) 

Tänään me käydään illalla sairaalassa vierailemassa, muutoin ollaan keskenämme kotona.

Huomenna me järjestetään mun veljien tyttöystävien kanssa brunssi siinä puolen päivän aikaan. Käydään yhdessä kaupassa ja mennään Vantaalle istumaan sitten pienellä porukalla. Ihana päästä näkemään rakkaita! Onkin ollut ikävä.

Hauskaa päivää kaikille=)

 

S