Töissä. Nukuin viime yönä hyvin 7 tuntia. Koko ilta oli tuskaa kun sinnittelin hereillä, selkään sattui, itketti, väsytti ja uuvutti. Ajattelin etten koskaan selviä kunnillalla tätä raskautta loppuun. Iltalenkki eilen ja tämän aamun lenkki koiran kanssa venyi tosi pitkiksi kun hän ilmeisesti halusi kostaa eilisen kymmenen tunnin työpäivän ;D No ei se tietenkään mitään kosta mutta silti..

Oon töissä tänään 8-16 ja meillä alkaa koulutustilaisuus kello 10. 

Vauva heräs kun otin äsken töissä kahvia. Lounaaksi meijän esimiehet tilaa meille pizzaa. Työpäivän jälkeen meen pitkän listan kanssa tohon läheiseen kauppaan ostelemaan ensi viikon ruokia. Koska jääkaappi ammottaa tyhjyyttään. Oon yrittänyt syödä kevyemmin, eilen esim lounaaksi töissä pinaattikeittoa ja iltaisin oon syönyt hedelmiä :D

Jospa se äitiysloma siitä piristäis. Nautin kyllä kaupoissa pyörimisestä perheen kanssa silloin toissa iltana. Oli kiva ostaa jäätelöt, jutella mukavia ja tehdä jotain yhdessä. Mä oon pitkän aikaan huomannut että arkisin en näe paljon ketään. Juurikin sen takia, että olen itse niin poikki lähteäkseni mihinkään töiden jälkeen ja monilla muilla tuntuu olevan jumppatunteja yms.. itselläni koira on se syy miksi haluan olla kotona ja nyt näillä raskausviikoilla melkein kroppakin huutaa lepoa.

Mä oon pitkään lykännyt äitiysvaatteiden lisätilausta mutta nyt on kerta kaikkiaan pakko. Mulla on tasan yhdet housut jotka menee mulle tällä hetkellä ja oon käyttänyt niitä monta viikkoa putkeen. Loput on verkkareita tai hameita ja mekkoja enkä halua palella näillä keleillä. Joten tilasin eilen suosimastani NEW LOOK nimisestä nettikaupasta itselleni tummat denim farkut sekä raidallisen topin. www.newlook.com.

 238844441-normal.jpg293333269-normal.jpg

Vielä en oo saanut ostettua imetysliivejä tai ylipäätään liivejä mutta yhdet olis tarkotus ostaa ensi kuussa.

Mun pikkuveli yllätti mut hankkimalla mulle Ellie Gouldingin levyn jota nyt popitan autossa aina kun oon liikkeellä.

Huomenna vietetään mun ja veljen synttäreitä mun äitilla ja maanantaina alkaa iltaviikko töissä 12-20. Ja en tosiaan saanut maanantaille vuoronvaihtoa että olisin päässyt näkemään Jyväskylästä kaupunkiin tulevaa ystävääni mutta en stressaa sillä itseäni kun tiedän kuinka tärkeät ne yöunet myös minulle tällä hetkellä on.

Masua torstaina rv 30+4

1387912_10153361534405463_1523821953_n-n

 

S