Paha olo on ollut tänään tosi vahvasti päällä. Heräsin aamulla suht hyvin nukutusn yön jälkeen ja vatsa oli ihan kuralla. Taas. Melkein itku pääs. Onneks mulla oli ne eilen hankitut lääkkeet ja otinkin ne heti. Päivä on ollut vähän niin ja näin, eli tää uus lääke ei ole auttanut samalla tavalla kuin aiemmin ottamani Imodium joka vie myös pahan olon mennessään. Paha olo on jynnännyt päällä enemmän tai vähemmän koko päivän. Olen miettinyt, että onko mulla koskaan enää normaliolo kun tähän loppuun tuli viel tämmönen suprize.

No joka tapauksessa olen saanut tänään tehtyä sitä mitä pitikin eli levättyä ja neulottua joulusukka valmiiksi. Siihen meni monta tuntia. Vähän siivosin ja pyykkäsin mutta varsinainen joulusiivous jäi huomiselle.

Hirveen moni on ollut huolissaan mun voinnista kun olin viime yönä lähössä jo tän olon kanssa päivystykseen kun aloin pelkäämään että vauvalla on jokin huonosti kun vatsaa kiristi, pulssi kiihty ja olo huononi.

Uskon kuitenkin että kaikki menee hyvin, pitää vaan yrittää hammasta purren jaksaa.

Ilahduin kun ystävä toi mulle kotiin limpparii ja suklaata.

Huomenna oon menossa yhden ystävän luokse viemään tänään vihdoin valmiiksi saamiani sukkia. Sitten onkin lahjat annettu ystäville. Samalla meen äidille illalliselle/päivälliselle (perus sunnuntai perhekokous). Tietysti pitäisi myös vauvajuttuja tehdä ja siivota koti siihen kuntoon ettei tarvitse enää ma tai ti tehdä mitään eli pestä lattiat yms. Kattoo nyt=) 

1481355_10153604799055463_879212288_n-no

Maanantaina aion uhkaa omaa kuntoani ja suunnata vielä kaupoille. Olen nyt yrittänyt miettiä minne kauppakeskukseen suunnistaisin ja mihin kauppoihin änkisin. Lahjoista sen verran että yhteisten lahjojen peruunnuttua pitää ostaa parille veljelle jotain pientä. Kattelin noita joulutarjouksia netistä ja vaikuttais siltä että aika hyvät jutut bongasin, jos tavaraa vielä riittää kun sinne asti pääsen=) Jumboon siis=)

Kaikin puolin on jännä fiilis. On ihanaa että on joulu mutta lumen puuttuminen latistaa fiilistä. On ihanaa että on joulu siksikin että vauvan syntymä lähestyy mutta samalla raskaus vaikuttaa jaksamiseeni ja jatkuva vatsa sekasin tunne ei ole kivaa. En pysty menemään niin täysii ja tehdä kaikkea mitä haluaisin. Sit kuitenkin on aivan ihanaa kokoontua perheen kanssa syödä hyvin ja nauttia joulun rauhasta. Samalla jännittää mitä jos tuleekin äkkilähtö sairaalaan. On samalla paniikki pitääkö tässä nyt vielä lapsen lakanat ommella ennen joulua jos joudunkin synnyttämään vai jätänkö viimeisen homman joulun jälkeen koska siinä on tiedettävästi monta päivää jolloin ei tapahdu mitään muuta kuin että syödään ja maataan kotona.

Kaikki varmaan nyt riippuu siitä mitä huomenna saan aikaseksi=) Eilen sain kiireessä asennettua vauvan seinätarran vihdoin seinään ja valitettavasti se ei ole pysynyt niin hyvin kuin toivoin joten pitää varmaan lisätä sinne teippiä.

Lahjojen kanssa olen tehnyt niin, että olen kiikuttanut äidille kaikki suoraan tuomatta niitä kotiin. Näin mä säästyn siltä että unohtaisin jotain kotiin tai tulisi kantamisen kanssa ongelmia. Joten olenkin suosiolla paketoimassa kaikki joko aattona tai vaikkapa huomenna kun menen sinne. Aaton aattona olen yleensä ollut äidillä kokkailemassa mutta nyt äiti oli sitä mieltä että en tässä kunnossa saa rasittaa itseäni ja minustakin tuntuisi hassulta olla siellä su ilta, ma iltana sekä tiistaina..

S+ 39+0 POKS!!!!!!!!!!<3

1502096_10153606891335463_1566360252_n%2