Mikä väsymys! Ei olis pitänyt eilen sanoo tästä asiasta mitään.

Oon huolissani mun syömisistä. Esim eilenkin söin vaan salaattia ja lihapullia tyyliin koko päivänä. Tänään on pakko käydä kaupas töiden jälkeen.

Aamu oli ok kunnes pääsin töihin ja alko paha olo, se ei millään hellittänyt. Onneks lopulta vessassa käyminen auttoin, tais olla vatsa sekaisin (anteeksi suorasanaisuuteni).

Nyt ei oo mitään kuvaa masusta vielä tänään.

Otan teille kyl illalla kuvaa. Oon tänään katellut vähän vauvan huoneen kalusteita. Hoitopöytää en ota koska se ei mahdu, pinnasänky ja melkein kaikki muukin tulee olemaan valkoista tai harmaata.Hiukan innostais kirahvikuosi esim. auton turvaistuimessa, niitä saa tosin vaan Briteistä. En ole uskaltautunut vielä yhteenkään kauppaan joten kaikki valinnat teen suurin piirtein ulkonäön takia netissä.

Eilen illalla ahdistuin siellä kämpässä. Mun pitäisi asua siinä yhden tyypin kanssa mutta sen partneri on siellä 24h, tulevat milloin kännissä eri aikoihin kotiin, usein valtaavat keittiön, eivät puhu tai pyydä seuraansa, menevät suihkuun peräkkäin, soittelevat bassoa puolen yön aikoihin jne.. ja ovat varmaan vihasia kun mä oon vaan huoneeni vanki koirani kanssa jonka ne pyys viemään pois viikonlopun jälkeen.

Hyviä uutisia tuli kuitenkin eilen, menen tänään katsomaan meille asuntoa, saan muuttaa jo ensi viikolla. Maksan saman verrain kuin nyt ja saan tosiaan kaksion parvekkeella käyttööni ja se on lähempänä yhtä isoa puistoa missä tykkään käydä, niin ja kauppoja sekä neuvolaa. Joten oon todella ilo mielin ottamassa sen, toivotaan ettei oo mikään hirvee läävä.

Töissä on rauhallista ja jos ei pahaa oloo ja väsymystä lasketa niin odotan innolla ruokataukia jotta pääsen ruokalaan syömään. Nyt en ala nihkeilee. Tajusin et tän aamun huonovointisuus voi johtua siitä että söin aamupalaks banaanin ja vettä, viimeks olin syönyt 14 tuntia aikasemmin.