Mä oon tänään tehnyt töitä kahden ihmisen edestä. Koska mun kollega käytti ekan tunnin sen työajasta taukoillen, vessassa käymiseen, kirjan lukemiseen, eväiden vetämiseen jne. Kävin sit valittamasta siitä. En koskaan valita muista mut se ei ollut tehnyt kahteen tuntiin juuri mitään. Mä vastasin puhelimeen, tein järjestelmämuutoksia, sähköpostit ja vielä pikaviestit! Mikä mä olen, kone?! Onneks kävin hakee matkalla töihin energiajuomaa, jaksoin ja oon nyt tyytyväinen et tein kaiken yksin vaikka kauheet se olikin. Ainakin aika meni. Ja se sano syyksi että puhelin ei toimi 2 tuntia? ÖÖ mites sitten ne kaikki loput työt mihin puhelinta ei tarvii? Uskomaton valehtelija. Onneks mun ei tarvii kauaa katella tota tyyppii kun pääsen äitiyslomalle.

Oon ihan innoissani vauvantarvikkeista joista en tajua mitään! Ystävä lupas tulla ens viikolla mun kanssa kaupoille, jippii! Ja mulla alkaa iltavuoro kello 12 useana päivänä jolloin saan nukkua.

Tänään mennään koiran kans kylään herttaselle vuokranantajalleni joka on tosiaan 9 kymppinen mummo, se on niin herttanen. 

Ja ulkona sataa kaatamalla, sopii jotenkin hyvin tähän fiilikseen...

Kirjastoon suuntaan heti kun ne loputkin kirjat sinne on saapuneet. Voitteko uskoa, että Helsingin kirjastoissa varaus on 0,50senttiä/kpl mut Vantaalla 0euroa? Sen takia tilaan sinen aina ison kasan ja haen ne kerralla. Tällä kertaa joukossa on myös yksi itsensä psyykkaus kirja, how to handle your life?

Eilen havahduin siihen et koht tulee syksy, loska ja luminen keli. Onneks on sentään ihana vauvani mitä odottaa talvella syntyväksi, tekee syksystä astetta makeemman.

S