Kirjoitin pitkän viestin joka katos bitiavaruuteen. Uusi yritys, tosin en kirjoita samasta aiheesta kuin aikaisempi viesti.

Oon huomannut, että meillä on rutiineja ja jotkut asiat menee nykyään paremmin mutta mulla edelleen paljon haasteita.

Mä en yksinkertasesti vaan tässä kiireen vauva-arjen ja koiran kanssa muista kaikkea.

Oonkin harkinnut pitästkö tehdä muistilistoja. Ihan oikeesti. Ja sit täs puhuin just yhden ystävän kanssa joka on yksinhuoltaja niin se kerto, että hän selvis ainoastaan sillä että teki kaikki rutiinit samalla tavalla joka päivä. 

Mä tietysti katson et mikä on parhaaksi meijän perheelle. En esimerksiksi näe järkeä siinä, että en tapaisi ystäviäni muuten kuin viikonloppuisin. Sitä hän ehdotti. Ja sitten kertoi että olisi hyvä jos kylvettäisin tytön joka ilta, sitä en todellakaan ole tehnyt. Minun kannattaisi hänen mukaan herätä joka aamu samaan aikaan ja huomattavasti ennemmin kuin tyttö ja valmistautua vaikka illalla aamuun. Ja syödä vaikka aamupala aamukävelyllä koiran kanssa. 

Hmm... En tiedä miten tuo nyt onnistuisi jos työnnäin vaunuja ja koira toisessa kädessä niin siihen vielä aamupala? Ja tyttö heräilee niin eri aikoihin aamuisin että menen hänen mukaansa. Ja iltasin valvon pari tuntia ylimäärästä tytön nukahdettua et saisin edes laskut maksettua ja hetken sitä omaa stop everything omaa aikaa.

Aamusin mun täytyy muistaa;

Tytön vaippa,ruoka,vitamiinit

Koiran ruoka,juoma,vitamiinit

Oma siistiytiyminen+aamupala

Ulos lähtemiseen pitää muistaa kaikki tärkeimmät;avaimet, puhelin,talutushihna, tutti

Huoah tää nyt jää lyhyemmäks kun oon vähän väsy.