Joo tulin vielä kirjoittelemaan. Tänään mä sain tilattua vihdoin sen vaunuverhon, eli meille tulee vaaleanharmaa kangas jossa on valkosia tähtiä, ylläri:D Ai miten niin koukussa tähtiin. Eikä se verho kyl sovi yhtään meijän armyvihreänmustiin vaunuihin mut so what.

Mua nukuttaa niin paljon mut tytön kiukutteli vei ajatukset ja nyt oon ihan jumissa. Paras aika päivästä on musta tää aika mut en saa nyt mitään itsestäni irti kun nukuttaa niin paljon ja viimeset 3-4 tuntii sain tyttöä rauhotella, Viimenen tunti oli taas väsymysitkua mutta onneks sentään tunnistan sen nykyään=)

Iltalenkki meni suht jees, puhuin ystävän kanssa ja lopult apuhuttiin vielä kun päästiin kotiin ja se on ehkä syykin siihen et meni vähän ilta ohi, sit viel äiti soitti. Ai miten niin puhun paljon? Tänään ollut puhelimessa 2 tuntii yhteensä. Wtf?

Me kokeillaan huomenna ystävän kanssa kanaketsuppi reseptiä. Ja sit aamulla olikin se härdelli mistä puhuin.

Mun ystävä kysy tänään pääsenkö osallistumaan toisen ystävän 3 kymppisiin jonne olen saanut kutsun siis jo aikaisemmin hyvissä ajoin. No näillä näkymin en pysty osallistumaan koska tyttö on edelleen aika äidin huomion kipeä ja sitä paitsi ainoa kenelle voisin hänet jättää on oma äitini joka on töissä silloin, se on melkein joka viikonloppu töissä yleensäkin. Harmittaa vähän että en pääse osallistumaan mutta toisaalta näinhän se on pienen vauvan yksinhuoltajana. Ystävä ehdotti että menisin sinne käymään. Mä en kuitenkaan ihan usko, että se on hyvä idea kun tietää että tyttö saattaa itkeä. Ja toisekseen mitä ihmettä vasta syntynyt tekisi tuollaisissa ns. ryyppäjäisissä? okei ymmärtääkseni on joku ihana paikka varattu porukalle keskustassa ja tuskin nyt ihan kännissä ollaan heti kun juhlat alkaa hyvissä ajoin alkuillasta.. mutta silti, en mä näe että se on oikea paikka meille. 

En ehkä halunnut sanoa suoraan mutta musta tuntuu, että tää mun kaveri ei ymmärrä ihan sitä että kyseinen tyyppi ei ole oikeastaan mun lapsen syntymää millään tapaa muistanut. Tai meitä. Se kirpasee aika pahasti. Että kun toinen ei oikeastaan sinänsä välitä niin miks mun pitäisi hänen juhliinsa oikein väkisin lapsen kanssa yrittää mennä kun se on meille oikeasti vaikeaa? Jossain on vedettävä raja, en ajattele muita.

On vaan jotenkin inhottavaa että ihminen joka tätä ehdotti on itse sellanen että jos vähänkin kurkkua kuivaa niin ei poistu viikkoon kotoaan. Ja peruu ulkomaanmatkankin flunssan takia vaikka toinen osapuoli oli maksanut monta sataa euroa ja olis ollut kusessa..

mut jooh nyt meen taas epäoleellisiin seikkoihin tapani mukaan. Anyway joo ei olla menossa ja tyhmää edes ehdottaa sitä.

S