Maitoa ei enää tule. Tunnen itteni epäonnistuneeksi. Olen aloittanut kevyemmän ruokavalion ja koska vauvalla oli viime viikolla kovia vatsakipuja taas niin vähensin imetyksen ja pariin päivään en muista antaneeni yhtään. Eilen sitten kokeilin mutta vauva otti rinnan suuhun mutta ei alkanut imemään vaan hylkäsi rinnan ja alkoi itkemään.. sama tapahtui tänään. Yritin tunnustella rintojani ja painella, näyttää ettei maitoa vaan enää tule. Olen kovin harmissani tästä, aiheutinko itse tämän? Miten teillä on tämä homma sujunut?

Ystäväni soitti eilen illalla. Kerroin että en voi hyvin koska on liian rankkaa arki ja seinät kaatuu päälle. Itkin. Tänään hän päätti tulla piristämään meitä ja päivä oli aivan mahtava! Tyttö heräsi jo aamulla kello 7, yöllä oltin syöttänyt 2 tunnin välein joten unet mulla jäi taas lyhyiksi. Aamukävelyllä olin aivan väsynyt, kävely ei sujunut. Saatiin kuitenkin kaikki tehtyä ja tulin kotiin aamupalalle. Tyttö alkoi itkeä väsymystään joten syötin ja hän nukahti 9 jälkeen uudelleen. Ystäväni ilmoitti tulevansa pian, menin makuulle mutta en saanut unta. Kun hän tuli piristyin. Tyttökin heräsi. Hän oli tuonut mukanaan kaikkea ihanaa brunssitarvikkeita. Syötiin kunnolla, kävin vähän kaappeja läpi kirppisreissua varten ja joskus 14 aikaan tytön syötyä ja alettua väsyä lähdimme reippaalle 45 minuutin lenkille meren rantaan. Kävely meni nopesti hyvässä seurassa. Sain nauraa, olin iloinen. Tyttö nukkui. Koirakin nautti. Kotimatkalla kävin hakemassa salaattitarvikkeita ja lisää korviketta tytölle. 

Kotona tyttö heräsi ja oli todella iloinen! Monta tuntia ystävä piri seuraa tytölle ja mä sain siivota, kokata, pyykätä. Sitten syötiin ja joskus ennen kello 18 ystävä lähti ja tyttö nukahti. Heräsi kerran kaks, mutta sain äsken tyynnyteltyä uudelleen uneen.

Tästä alkaa hyvä viikko.

Nyt kahvia ja telkkaria.

S