Juu tosiaan mentiin nukkuu siinä 10.30, heräsin 12 kun yhden koiran ulkoiluttajan piti hakea koira ulos. Mut se ei tullutkaan ja sain sit tietää 13 aikaan kun herättiin että se oli laittanut viestin facessa jossa kysyi et tuleeko ja ei sit ollut saanut vastausta niin jätti tulematta. Sovittiin että tulee ehkä sit illalla. Tosiaan 13 jälkeen tyttökin heräs, syöttelin siinä puolisen tuntia, sit oli oma ihana iloinen ittensä. Vaihdettiin vaippa ja olin just alkamassa lämmittää lounasta itelleni kun tyttö veti itkupotkuraivat, sille tuli taas nälkä:D annoin sitten korviketta.. ja sit vähän kiukutteli ja oli hermostunut, ei tahtonut nukahtaa niin annoin vielä rintaa mutta sylki ulos sitä  niin päätin vielä vähän 40ml antaa korviketta jolloin pienten oksennusten jälkeen nukahti noin 14.45 ja siit asti oon tässä koneella torkkunut. Toisen koiran ulkoiluttajan piti tulla 15.30 mutta ilmoitti että tuleekin 16.10. Sopii mulle. Mua väsyttää niin paljon että tuntuu edelleen siltä etten oo nukkunut yhtään.. Ehkä sitten illemmalla. Katsotaan.

Harmittaa vähän koiran puolesta että tuli noin paljon väliä, oon vienyt sen viimeks aamulla mut jooh nyt se nukkuu tos vieres..

Illalla mun piti hakea yks syöttötuoli mut se siirty huomiselle ja sit yritin saada huomiselle sovitun koliikkikeinun hakemisen tälle päivälle ettei kaikki kasaannu huomiselle niin ei se koliikkihomma käynytkään tänään.. joten huomenna olis yhdet koiratreffit, koliikkikeunun hakeminen ja sitten syöttötuolin hakemin ja sen jälkeen viel 16.30 mutsin kanssa treffataan ja käydään ostaa mun veljille synttärilahjat ja suuntaan varmaan illaksi äidille. 

Mä oon ilonen avusta mitä oon saanut koiran kanssa ja tästä kotihoidon mahdollisuudesta mutta ennen kaikkea siitä että mun tytär voi hyvin ja on nyt unten mailla. Se reppana oli yli väsynyt.

Aurinko paistaa. Mä haaveilen keväästä ja kuntoon pääsemisestä, haluan karistaa nää kilot.

Meen pakkaamaan huuto.net paketteja, postitan ne huomenna kun tänään ei tullutkaan mitään asiaa lähtee autollla liikkeelle ja posti on sen verta kaukana etten mä sinne yleensä kävele.

S