Juu tossa tunti sitten pääs itku. Oon huolissanut mun voinnista joka huononee, tänään on alkanut koskee mahaan. Ihan kuin tää lihasjännite oliskin jotain muuta, ihan kuin lantio repeis. Onneks sentään pikkunen on liikkunut mutta mahaan oikealle puolelle on koskenut useampaan otteeseen. Mä en selvii näköjään normaaleista askareista, pitäs olla koko ajan sängyssä ilmeisesti koska kipulääkkeetkään ei enää tehoa. Olen aika uuvuksissa. Jospa maanantaina saisi neuvolalääkärissä lähetteen jonnekin koska mä en jaksa enää tätä kun sattuu ja pelottaa eikä pysty vessassakaan käymään tai sohvalta nousemaan ja jokainen liike tuntuu oikealla lonkassa ja siihen särkee. 

Mulla oli tänään muuten kiva päivä. Sain seuraks veljen tyttöystävän koko päiväks ja saatiinkin juteltua joululahjoista meijän perheelle ja nyt onkin tilauksia laitettu eteenpäin! Jippii!

Mulla on siis nyt ainaskin neljälle ostettu lahjat, parille ostin siis muutamankin eli siinä mielessä monta ostosta.

Enää jäljellä neljä.

S