Tänään on ollut aika kiva rentouttava päivä, tietysti illalla tytön vointi ei ollut niin hyvä mutta.. Aamulla tuli kotihoitaja. Mä olin nukkunut yöllä tosi huonosti ja ehkä vähän liian vähän joten olin ihan koomassa aamulla kun hoitaja saapui. Käytiin koiran kanssa reipas lenkki,käytiin kirjastossa ja sit mentiin vielä puistoon kävelemään ja lukemaan kirjaa. Kotona olin jonkin verran ennen kuin kotihoitajan piti lähteä joten käytin ajan hyödyksi tiskaamalla, laittamalla kasviskanavuoan uuniin ja laitoin pyykit kuivumaan.

Kun kotihoitaja lähti heräsi tyttö. Mentiin makkariin tuntia myöhemmin syötyäni ja yrittelin siellä saada tyttöä nukahtamaan. Meni varmaan vielä ainakin 1,5h ennen kuin syötön jälkeen nukahti ja mä sain kans pienet päikkärit. Herätiin, syötin tytön ja lähdettiin reippaalle lenkille. Oli aivan ihanaa! Tyttö katteli onnessaan vaunusta ulos, aurinko paistoi, koira oli todella innoissaan ja mä vaan nautin.

Kotona tytön kanssa leikittiin kunnes nukahti 18 aikaan ja sain hetken omaa aikaa, keitin kahvia, tein ruokaa yms.

Noin puol tuntia ehti nukkua kun heräs ja alko itkee lohduttomasti. Ihmettelin aluksi että mikä niin kovasti itkettää. Sitten tajusin, masuvaivat jotka on olleet muutaman päivän poissa olivat palanneet. Tyttö kipristeli vatsaansa ja itki huutoitkua. Ilmaa oli tosi paljon masussa, ihan yhtäkkii vaan..?! Yritin lohdutella, annoin disflatyliä, laitoin mahalleen mutta itku vaan jatkui ja jatkui.. Ehdin jo maalaa mielessä kauhukuvia tulevista tunneista.. lopulta 21 aikaan tyttö nukahti syötön jälkeen ja on nyt nukkunut reippaat kaksi tuntia.

Oon käynyt suihkussa, pessyt koiran. Nyt syön iltapalaks hedelmä. Valmistin myös tarvikkeet huomiseksi. Me lähdetään 10 aikoihin tytön kanssa Lauttasaareen pankkitapaamiseen. Se on tosiaan toisen tyypin järjestämä tapaaminen koska meijän oma pankki on Vantaalla. Vähän jännittää et löydetäänkö perille ja saanko tytön vietyä sinne ilman itkua. Toivotaan siis parasta! Pankin jälkeen suuntaan vielä Kamppiin hakemaan matkahuollosta yhden paketin. Sit kotiin. Kaveri tulee ehkä pikasesti käymään ja illaks meen meijän porukoille koska en oo nähnyt mun äitiä melkeen kahteen viikkoon. Ihan kauheeta!:D  Mut kyl me soitellaan edelleen 2-3 krt päiväs.

Oon syönyt todella hyvin ja terveellisesti nyt ja oon ylpee itestänii.

Mä totesin tänään että kyl mun tukka on edelleen raskauden jälkeen maailman upeimmassa kunnossa! Se on vkasvanut vuodessa varmaan 20 senttii ja on pitkä ja paksu! VAUDE! Kaikki kyl sano et tukka lähtee 3kk synnytyksestä. Hope not!

 

S