Kiva päivä, näin ystävää ja olin porukoilla. Hain koiran kotiin. Syötiin spagettia ja jälkkäriks pannukakkua. Illalla vedin suomalaisia mansikoita. Nykyään tuleen huono olo ruoan syötyäni, vähän sellonen oksettava olo, jokin painaa vatsassa ja tuntuu että ruoka nousee ylös, ei kuitenkaan ole varsinaisesti närästystä.

Sain lääkäriltä muuten reseptin jolla saan närästykseen apua raskaana, aiemmin olen syönyt somaccii mutta sitä ei raskaana saa syödä niin olen ollut reseptittömien lääkkeiden armoilla jo pari kuukautta, ei hyvä.

On vaikea selittää mutta tuntuu että lantio ja lonkat on löystyneet? Siis kun kävelen tai nousen portaita tuntuu että nää "osat" eivät olisi niin tukevasti paikoillaan vaan väljentyneet, en tiedä onko jotkut lihakset antaneet periksi ja siksi tuntuu tältä mutta tää tekee kävelemisestä aika epämukavaa ja oon kärsinyt näistä oireista ainakin 4 viikkoa.

 

Oon harkinnut, että etsisin toisen kodin 1.7 alkaen mulle ja koiralle, en vain tiedä mitä tää nykyinen soppari siihen sit sanois..

Kuvia tältä aamulta!

975781_10152905551480463_363806426_n-nor973927_10152905551410463_2142897410_n-no

 

S + rakkauspakkausd (hyi hel..)