Kiitos kommentistä, hyvä että sain tiedon ettei perunaa kannata pakastaa...=) Kiva kun en oikeasti tiennyt. 

Mä oon miettinyt vähän huvittuneena näitä mun kirjotuksia. Kuulostaa siltä että oon jossain äitimaailmassa jossa pyörii vaan piltit, maidot ja vaippojen hinnat mielessä. Se ei ole täysin totta. Oon meinaa paljon muutakin mietiskellyt.. Kirjoitin vaan mitä kuvittelin lukijoiden haluavan kuulla.. mut kyllähän tässä kaikkea muutakin miettii. Tai siis tää ensimmäinen vuosi esikoisen kanssa on varmasti vähän tämmöstä radikaalia uutta muutosta kaiken kaikkiaan ja sen takia haluaa tarkkaan taltioida mieleensä jokaisen pikku hetken. Koska äitinä mun pitää aivan koko ajan olla perillä kaikesta, joka kuukausi opitaan uutta, saadaan uusia erilaisia rokotteita ja syödään jotain uutta. Pää hajoo näillä asioille mitä pitäs vauvan kanssa muistaa. Ei ole helppoa ei.

 

Siksipä käytiinkin tänään vähän tuulettumassa Kaapelitehtalla kierrätysaiheisessa tapahtumassa ja oli kyllä tosi jees. Mnei kyl vähän hikoiluks kun tyttö aloti itkeskelyn, mutta sylissä pitelin ja sain rauhottumaan..