Hento kuiskaus nimisestä blogista oli tullut blogihaaste minulle, tämä oli miellyttävä ja ihana ylläri joten päätin lähteö hommaan mukaan=)

11 asiaa minusta

1.Tykkään käsitöistä, nyt olen aloittanut harrastuksen uudelleen.

2.Olen kirjoittanut ylioppilaskirjoituksissa E:n äidinkielestä sillä se oli vahvimpia aineita minulla lukiossa (ei uskoisi nyt kun kirjotan tätä blogia miten sattuu..)

3.Minulla on neljä sisarusta.

4.Halusin nuorempana asianajajaksi, haaveilen siitä vieläkin joskus..

5.Pidän enemmän tekemisestä kuin lukemisesta, eli opiskelun sijaan kannatan työntekoa.

6.Haaveenani on yrittäjyys esim. sisustusalalla.

7.Ikeneni vuotavat aina verta.

8.Rakastan kultakoruja.

9.Olen tehomyyjä huuto.netissä, mutta tein kauan töitä ennen kuin pääsin siihen pisteeseen.

10.Olen laihduttanut yli 20 kiloa.

11.Minua pelottaa että aika juoksee ja pieni lapseni kasvaa isoksi enkä pysy perässä.

Noniin ja seuraava vaihe;

 

Kysymykset haastetuille:
 
1. Haaveiletko jostain?
2. Mikä saa sinut hymyilemään?
3. Miten vietät vapaa päivän?
4. Minne haluaisit matkustaa?
5. Minkalainen ihminen olet luonteelta?
7. Toivotko jotain asiaa, että olisit tehnyt toisin?
8. Mikä saa sinut iloiseksi/onnelliseksi?
9. Lempi reseptisi?
10. Oletko enemmän kotona viihtyvä vai ulkona?
11. Osaatko olla yksin vai tarvitsetko aina ihmisiä ympärille?
 
1. Haaveilen rikastumisesta. Todellisuudessa haaveilen tottakai kaikesta ihanasta mitä voisimme tehdä pienen syntymättömän lapseni kanssa mutta haaveilen myös perheestä, siitä että löytäisin jonkun ketä rakastaa.
2.Huomaavaiset ihmiset esim.kaupassa tai lapset, usein myös kortit joita ystävät lähettävät postitse hymyilyttävät.
3.Vapaapäivät vietän mielelläni kotona kokkailen, nauttien koiran kanssa yhteisestä ajasta tai tapaillen ystäviä.
4.Haluaisin matkustaa ensi vuonna New Yorkiin kun täytän 30-vuotta.
5.OIen luonteeltani iloinen, puhelias, avoin ja sosiaalinen.
6.Numero kuusi puuttuu?
7.Toivon, että olisin kertonut perheelleni raskaudesta aiemmin.
8.Onnellisuus on kiinni minulla perheessäni, kun he ovat onnellisia olen minäkin. Huolehdin usein muista ja heidän asioistaan.
9.Juustokakku!
10.Enemmän kotona, varsinkin nyt raskausaikana. Mutta jos minulta kysytään jaksanko kyyhöttää kotona monta vapaapäivää peräkkäin menemättä mihinkään niin vastaus on ei, kaipaan kahviloita, kauppoja, ystäviä,leffoja..
11.Osaan olla hyvinkin yksin mutta kaipaan myös ihmisiä ympärilleni.