Mä oon tänään herännyt 7.50 siihen että meijän rapussa soi hemmetin kovaan palosireenit. Mä en ole kertaakaan elämässäni joutunut omassa kodissani tän äänen peloteltavaksi. Mietin siinä koiran kanssa nukkuessa, että mitäs jos me kuollaan kun en lähde ulos sateeseen ja sireenit vaan soi. Sit aattelin no kai se palokunta meijät tulee täältä ulos häätää kun ei ole merkkiäkään palosta nyt vielä missään. Kymmenen minuuttia myöhemmin se hemmetti loppui. Yritin saada unta mut joskus tuntia myöhemmin luovutin ja nousin. Olin aika iloinen että ulkona satoi kaatamalla. Itelläkin oli just semmonen sataa sataa ropisee-syksyfiilis. Koira ei suostunut lähtemään ulos, pakotin sen pissalle jonka jälkeen se juoksi sisälle. Tuntia myöhemmin vein sen vielä uudelleen koska mua vaivas että se ei ollut tehnyt kaikkia tarpeitaan. Tällä kertaa puin päälle sadetakin ja voi sitä halvaantumista:D Se vaan seiso jähmettyneenä. Kannoin sen ulos asti. Silti se vaan nökötti paikallaan.Lopulta sain sen vähän liikkeelle kun luovutin ja otin sen sadeasun pois sen päältä. 

Mä olen nyt löytänyt tosi kivan facebook ryhmän jossa on muitakin odottajia. Alun perin en halunnut tällaiseen lähteä mukaan koska pelkäsin ehkä sitä, että mulla ei olisi mitään jaettavaa. Mutta mitä pidemmälle ollaan raskaudessa tultu niin sitä enemmän haluaisin vertaistukea, kukaan joka ei ole ollut raskaana ei voi koskaan ymmärtää täysin tunteita, pelkoja, haluja yms mitä raskaus tuo tullessaan. Ja esikoistaan odottavien kanssa on tietenkin yhteistä vielä se kaikki tarvikkeiden hankinta kun jokainen on yhtä innokas ostelemaan kuin muut:)

Mun veli toi mulla eilen illalla astianpesukoneen, ne kanto sen kavereiden kanssa sen ylös. Toistaiseksi se nököttää olohuoneessa mutta mun kädet syyhyää että pääsen käyttämään sitä. Meijän pitää vaan ensiks purkaa keittiön kaappi ja keksiä joku ratkaisu sokkelille sekä listalle. Mun pitää ilmeisesti mennä tilauttamaan mittoihin uudet semmoset jotka sitten asennetaan paikoilleen. Nyt kun astianpesukone tavallaa katkaisee ne listat keskellä keittiötä niin pitää tehdä ne uudet mittoihin sillä meiltä ei löydy mitään sirkkeleitä joilla ton homman sais hoidettua.

1419825_10153406072980463_1407921541_n-n

En ole tänään oikein ehtinyt tehdä ennen töitä juuri mitään.Paitsi haaveilen ruoasta. Mun työkaveri kävi eilen kaupassa ja osti mullekin vähän rahkaa, hedelmiä, jogurttia ja suklaata mut ei niillä elä. Aamupalat löyty tälle päivälle kaapista ja lounasta saan töissä mutta jotenkin tuntuu koko ajan siltä että mietin ja harkitsen kauppaan menemistä. Mutta en haluaisi mennä kauppaan tänään.Katotaan!

Paketoin aamulla kuutta eri huuto.net myyntipakettia. Rahoja ei ole vielä vaan oikeen näkynyt tai kuulunut eli siinä mielessä katsotaan tilanne huomenna uusiksi. Mielellään ne kaikki postittaisin kerralla. 

Mun tilaamat vaatteet eli Newlook äippätilaus ja yhdet facebook kirppis äippähousut ei ole saapuneet mulle. 

Täällä töissä istuskelen 20.00 asti sit kotiin ja puhelintreffit äidin kanssa. Pikkunen on tänään potkinut tosi paljon ja kovaa koko työpäivän ajan.

S