Ompa ollut keväinen ja kiva päivä.

Aamulla tyttö heräs aikasin koska oli ilmeisesti eilen nukkunut niin paljon illalla ettei jaksanut nukkua tänään pidempään. Mä olisin hyvin voinut 7-8 jälkeen vielä nukkua. Tyydyin sitten tuudittelemaan tyttöä uneen koko aamun nukahtaen itse vähän väliä. Tyttö piti kyllä huolen etten saa nukkua hetkeä pidempään.

Jossain vaiheessa oveen pimpotti naapurin poika. Oli pakko sanoa, että nyt on huono hetki. Oltiin vielä sängyssä. Lapsi pitää ensimmäisenä syötää ja pestä ennen kuin itse syön. Ei siinä vierailla ole asiaa meille. Ja meillä oli muutenkin lähtö näkemään mun veljen tyttöystävää aika pian. Päivä menikin nopeasti, kello 17 ajeltiin kotiin. Tyttö oli viimesen tunnin ajan ollut hereillä ennen kuin lähettiin. Kotona meni pari tuntia oikein iloisesti kunnes nukahti mutta heräs heti.

Ilta on ollut aika ärsyttävä. Tyttö nukahtaa mutta herää huutamaan. Sitten saan hyssyttelyn ja syöttelin jälkeen rauhalliseksi mutta ei nukahda enää tuntiin. Sit alkaa taas itku ja väsymys, nukahtaa, herää heti ja itkee ja sit saan rauhottumaan mutta ei taaskaan halua nukkua.

Tätä on nyt jatkunut useamman tunnin. Oon haudannut jo haaveet suihkusta ja telkusta tälle illalla. Oon sohvalla tytön kanssa.

Mua väsyttää. Illalla kun tultiin kotiin oli jotenkin haikee olo. Halusin vielä mennä johonkin, tehdä jotain. Meni monta tuntia ennen kuin väsymys iski, joskus 20 jälkeen ja siitä asti on nukuttanut. Mut kun tyttö ei nuku niin en mäkään voi.

Alan olla taas vähän kyllästynyt kun itkeskelee vähän väliä. 

Onneks huomenna on perhe päivä. Mun pitä varmaan aamusta lähtee ruokakaupoille. Mulla on taas jääkaappi tyhjänä ja osittian pelkään itkun johtuvan tänään siitä että monen päivän tauon jälkeen syötin Nania koska Nutrilonin maitojauhe loppui.

S