Mun piti tänään tulla hehkuttamaan että tämän illan työvuoron jälkeen mulla on enää ensi viikolla ma ja ti. Mut mä menin vastaanottaaman perjantaille ylityötä kello 16-22. Lähinnä sen takia että ylimääräselle on nyt käyttöä ja mulla kun on kuitenkin huomenna, lauantaina ja sunnuntaina vapaata niin ei kai tuo haittaa.

Huusin ihanan toppapuvun Ebaysta, ja tosi edullisesti, joku 10 euroa posteineen:)

 

1414874_10153415619765463_1649446792_n-n

Ens viikolla olis tarkotus lähteä pitkästä aikaa kaupoille kattelemaan vauvalle tarvikkeita. Ainakin ne uudet renkaat pitää vaunuihin tilata ja samalla ehkäpä haen kaverilta sen turvakaukalon. Lisäksi oon nyt päätynyt ostamaan harsoja Ikealta. Sieltä pitäs vissiin hankkia myös turvakaukalo siihen astianpesukoneeseen. Talvirenkaatkin pitäisi käydä autoon vaihdattaa. Mutta ne ehtii hyvin kaikki kohta kun olen kotona rauhassa=)

Pienokainen potkii tosi paljon!

Tänään käyn hakemassa postista ne äippävaatteet ja huomenna on masukuvaus :)

S