Hei!

Tosiaan kävin nyt rankalla kädellä läpi lomaa, matkoja, ostoksia kuvien muodossa täällä blogin puolella. Myöhemmin teen laajempia vauvan tarvikkeisiin/vaatteisiin liittyviä postauksia rauhassa.

Eilen esimies soitti mulle kotiin, että olenko palaamassa töihin perjantaina koska jos olen niin olisi työvuoroaikoihin muutoksia. Ahdisti ja sanoin, että olen kipeenä edelleen mutta kai mä sitten tulen. Totesi että kaikki muutkin ovat sairaana, että meitä on 4 töissä sitten 12 sijaan huomenna. Sanoin et joo voin tulla.

Olen yskinyt töissä ja väsynyt, pulssi on lyönyt välillä kovaa, vauva potkii. Väsyttää, korvissa soi. Mutta ehkä uskallan sanoa, että voisin hitusen paremmin?Tai sitten tämä järkyttävä ruuhka töissä aiheuttaa sen ettei ehdi ajatella omaa vointiaan.

Mulla on nyt tänään tulossa ystävän koira hoitoon sunnuntaihin asti. Mulla on huomenna se 8-16 päivä. Huomenna tulee sen lisäksi kaksi muutakin koiraa hoitoon. Sit mulla on niitä 4 täällä=) Ja sunnuntaina muutto.

Mun vuokranantaja on oikeesti (ei se 90 vuotias mummo vaan sen poika joka on siis mun isän ikänen mies) vähän arveluttava. Aluksi se lupaa mulle asunnon, sitten se ottaakin sen itselleen. Ja nyt eilen kun se kävi kylässä se vielä voivotteli kun ei ole saanut mulle järkättyä asuntoa. Mä vihaan tommosta tekopyhyyttä. Mut ihan sama.

Mun missio on nyt selvitä sunnuntaihin.

S