Hei!

En voinut mitään sille,pitkän lenkin ja iltapan jälkeen nukahdin sohvalle ja en saanut itteeni ylös ennen kuin 23.15. Järkytys oli suuri kun olin nukahtanut 19.50... Sit käytiin koiran kanssa iltalenkki kirjaimellisesti huojuen, oon yleensä päikkäreiden jälkeen pitkään kohmeessa. Loppu hyvin kaikki hyvin, nyt katellaan telkkaria ja harmitellaan kun ei olle Hustle Helsingissä kattomassa keikkaa. Mutta kaikkea ei voi saada.

Mun veljellä on huomenna käsileikkaus, meen sitten sairaalaan hakemaan sen kun se pääsee. Kaverit pyys leffaan illemmalla mutta ei mulla ole fiilistä, niitten leffavalinnatkin oli semmosii jotka ei itteeni miellyttänyt. Mielummin huolehdin mun veljestä vaikka olishan se kiva nähä kamuja.

Kaikki aika menee jotenkin tähdäten lomaan. Oon vaan niin uupunut ja huomaan että syy miksi en ehkä ole pitkään aikaan ollut ihan ok johtuu varmaan siitä, että en ole omassa kodissa. Jonkun mielestä tää ehkä kuulostaa jotenkin hurjalta mutta mulla semmonen juttu kun en asu omassa kodissa niin tuntuu siltä ettei oikeun kuulu mihinkään. Vähän semmonen outo tunne. Mut onneks se on väliaikaista.

Että mä rakastan tota mun koiraa. Nytkin maataan sohvalla ja halitaan. Kyl elämä on ihanaa. 

Oon aikasemmin kertonut eräästä ystävästä joka sai lapsen yksin. Tyttö syntyi viime viikolla ja kuulumisia oon kuullut nyt. Kuulemma sitä rakastuu omaan lapseensa niin pahasti, että koko muu maailma jää kakkoseks. Se sano, että niillä menee kaikki aika yhdessä touhuumiseen ja on jo ehtinyt ulkoilla ja käydä kaupassa, neuvolassa ja vaikka mitä. Ajattelin ensi viikolla käydä katsomassa pikkusta. Ei ollakkaan nähty tän ystävän kanssa melkein kahteen vuoteen, lähinnä siksi että hän asui ulkomailla ja asuu aika kaukana. Mutta ihana juttu kaikin puolin!

Hyvää viikonloppua!

Tänä viikonloppuna järjestetään veljien kanssa äidille vielä pieni kakku-lahja late b-day suprize, kun silloin kun sillä oli synttärit niin se meni grillaessa ja kakut jäi syömättä.

Mun mielestä on kiva et  välillä sataa mut viikon päästä viikonloppuna pakko pääsät leffaan ja porvooseen=)

S 16+5