Olin tänään myymässä kirpputorilla. Voitto oli surkeat 16 euroa. Tai jos oikein laskin.. pöydän hinnan jälkeen siis. Tavaraa sen sijaan meni hirvittävä määrä, mutta hinnat oli mulla alle euron..Tienaan paremmin huuto.netissä. Päivä oli muutenkin aika pitkä ja väsyttävä.

Viime yönä suihkun jälkeen pakkasin kaiken valmiiksi aamua varten ja menin sänkyyn. 3.50 tyttö heräs syömään ja tajusin maanneeni yli 3 tuntia sängyssä nukahtamatta sikeeseen uneen. Sen jälkeen nukahdin ja kun kello 7 soi olin aika väsy. Ehdin hoitamaan aamuaskareet 8 mennessä, sitten vaihdoin vaipan tytölle joka heräsi siihen ja syötin. Matka meni hyvin, kävin hakemassa kirppiskaverin kyytiin ja vietiin tyttö hoitoon mun ystävälle. Kello 9 mennessä oltiin kirppiksellä ja siellä oli täysi tohina päällä.

14.30 hakemaan tyttö kyytiin, kaveri kotiin ja kauheessa kaatosateessa koiraa ulkoiluttamaan, naapuri tuli sattumoisin vastaan niin käveltiin yhessä. Olin valmis päikkäreille mutta tyttö ei. Meni pari tuntia kun touhuttiin. 17 aikaan tyttö nukahti, sit mun äiti ilmoitti että tulee pitkästä aikaa kylään kun sillä on ikävä tyttöä. Samaan aikaan mun kirppiskaveri tuli tuomaan mulle pussin missä oli mun vaatteita jotka sille oli vahingossa jäänyt. Tyttö heräs kun kyläilijät tulivat mutta oli vähän väsy ja itkuinen.

19 jälkeen ne lähti ja sitten piti äidin vielä jaksaa 21 asti tyttöä hauskuuttaa. Vein kerran sänkyyn vieraiden lähdettyä mutta puolisen tuntia myöhemmin sieltä kuului itkua jonkin aikaa ja tyttö ei ollutkaan vielä valmis yöunille.

Semmonen päivä meillä, nyt tyttö nukkuu, koirankin vein äsken sateessa ulos. Oon aika valmis sänkyyn. Ainoa mikä harmittaa on se, että hyvin terveellisesti vietetty päivä kolahti illan aikana liialliseen syömiseen väsyneenä ja nälkäisenä.

Huomenna vauvahieronta part 2.

mama