Tulin kertomaan meidän hienosta päivästä tossa 5 tuntia sitten mutta sitten sen muuttuikin itkuksi :(

Tyttö tosiaan voi eilen illalla tois hyvin ja sama oli tänään aamulla. Hienon aurinkoisen aamukävelyn jälkeen leikittiin, laulettiin, jumpattiin ja vaikka mitä. Päivä jatkui pieniä kiukutteluja lukuun ottamatta oikein hienosti. Sain jopa imuroitua ja pestyä kylppärin, koirankin pesin ja kuivasin vimpan päälle hoitoa varten. 

Joskus 17 aikaan aloin olla puutunut makuuhuoneessa ravaamiseen. Tyttö oli nukkunut tasan kaksi 15 minuutn pätkää koko päivänä ja alkoi väsyä. Yritin kaikkeni saadakseni hänet uneen mutta heräsi joka kerta. Olimme useamman tunnin makuuhuoneessa yrittäen kaikkia keinoja saada hänet vaan uudelleen uneen... ei auttanut oikeen mikään. Jopa lenkin ajan oli hereillä.

Hän alkoi olla todella väsynyt 19 jälkeen. Kotihoitaja sanoi eilen että tämän ikäisen ei pitäisi valvoa niin pitkiä pätkiä, että mun kannattaisi yrittää vaikka vaunukävelyä tai muita keinoja saadakseni hänet väkisin uneen kun on valvonut useamman tunnin.

Uskokaa tai älkää mutta olen koittanut tänään aivan kaikkea. Epätoivoisena. 

Nyt sain vasta nukahtamaan. Viimeisen 11 tunnin aikana nukkui siis 2x15min ja 1x30min. Ei hyvä:(

Koira haettiin hoitoon 21 aikoihin ja sen jälkeen ajattelin että kyllä se tyttö nukahtaa kun on koko päivän valvonut mutta sitten alkoi se mysteerinen iltakoliikki itku taas.. Ja tässähän taas meni sit koko ilta. Olin ajatellut kirjaa alkaa lukemaan mut nyt oon ihan puhki. Taidampa vaan tuijotella telkkaria ja mennä kohta nukkumaan.

Olen tänään varannut ajan pankkiin parin viikon päähän jotta saisin selvyyden mitä tämän asunnon kanssa tehdään. Oon kyl varma että uutta kannattaa alkaa kattelemaan.. surullista.

Huomenna näen kaveria, käydään vähän asioilla ja ehkä kirpputorilla. Mulla ei ole mahdollisuuksia pahemmin ostella mut voin olla seurana.Pääasia et pääsen kotoa. Viimeisen viikon aikana en ole nähnyt perhettäni yhtään, mikä on vähän erikoista.. ja eilistä lukuunottamatta ei olla poistuttu kotoa muuta kuin ma neuvolaan ja kauppaan ja ti sekä ke oon ne pari tuntia ollut kotihoidon ajan ulkona. Muuten 24h sisällä ja se alkaa näin viikon jälkeen ahdistamaan.

S