Moikkelis!

 

Töissähän ollaan. Migreeniä pukkaa. Kuten arvata saattaa, olin eilen tosi poikki, nukahdin ja nukuinkin suht hyvin. Nyt on töitä takana kymmenen tunnin päivästä yli kuusi tuntia, jippii! Hyvin mennyt vaikka pari tuntia sitten joudun toden teolla taistelemaan etten nukahda pystyyn. En malta odottaa että pääsen kotiin ja sohvalle. Pikkunenkin on tänään liikkunut tosi paljon.

Mun kirjoituksen otsikko viittaa mun yhteen kaveriin joka pyysi mua tossa pari viikkoa sitten tilaamaan hänen puolestaan Englannista vaatteita lapselle. Idea tässä oli se, että hänellä kun ei ole pankkikorttia niin voisinko tilata hänelle. Tilasin koska ei ole mulle vaikeaa maksaa tilaus, muut tiedot kuten tilaaja/tilausosoite yms laitoin hänen nimiin. Toimitusajaksi sanottiin 10 päivää ja nyt eilen tuli vihdoin paketti, tasan 10 päivää meni. Mutta viimeisen viikon ajan tää mun "kaveri" on ollut ihan hysteerinen kun sitä pakettia ei näkynyt. Sieltä on tullit 5 kertaa päivässä viestiä, että voinko meilata sinne kauppaan kysyäkseni että missä paketti on ja miksi se ei tule. Ja postissa se ravaas joka päivä. Mua alko suorastaan vituttamaan. Siis ensinäkin se tilaus ei ole mun nimissä, mä en ehdi koko ajan vastailemaan sen facebook viesteihin missä se ahdistelee mua tällä asialla. Loppujen lopuks en laittanut mitään kyselyyy mihinkään ja paketti tuli ajoissa. Kaikki tää vaahtoominen oli aiva turhaa.

No mitäs nyt sitten tapahtui? Se on tänään koko päivän ahdistellut kun se kauppa oli lähettänyt vahingossa väärän kokoset kengät sille. Siis mä olin tilannut oikean kokoiset mut sieltä oli tullut liian pienet. Nyt pitäis palauttaa paketti. Ja tiedän näin netistä tilanneena että aika varmaa on ettei ulkomaille ole palautussopimusta Itellan kanssa. Joten palauttajan /asiakkaan tulee maksaa omasta taskusta ne postikulut jotka he palauttaa myöhemmin.

Nyt se pisti mut kyselee sielt' Englannista että miten tää homma menee ja eihän siinä mitään, menee vaan sekka kirjottaa meili. Tein sen mut kyl tää on niin viimenen kerta kun tilaan tolle tyypille yhtään mitään... Alkaa vituttaa et se häiritsee mua töissä noilla typerillä viesteillään. Se on kotona äitiyslomalla hoitais sen itte.

Nyt se laitto mulle viestin että tää menee niin hankalaks et ehkä hän vaan pitää ne kengät ja myy eteenpäin.

AGHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mulla on selvästi raskauden takia hormoonit sekasin ja oon väsymyksen ja vitutuksen takia todella ärtynyt ja hermona koko ajan. En voi sille mitään!

Siks en jaksa vastaille tolle tyypille ja oon vältellyt sitä vähän tällä viikolla...

S