Aamulla kello 8 alko koira räksyttää naapureille rapussa. Sama tarina jatku suurin piirtein tunnin välein kunnes suvaitsin nostaa ruhoni ylös vasta 11 jälkeen. Käytiin lenkki, aamupala naamariin ja joskus kello 13.30 lähdin matkaan tapaamaan äitiäni ja jouluostoksille.

Käytiin ainakin viidessä vaatekaupassa, eli perus H&M, Lindex, Kappahl, Seppälä, Cubus.. ei vaan löytynyt mitään! Tuntu turhauttavalta. Äiti kyl sai ostettua veljilleni pari lahjaa, lahjakortin Stadiumiin jollo veljeni voi käydä valitsemassa haluamansa Adidaksen verkkarit ja toiselle veljistäni hän osti keittiövaa'an koska veljeni on nyt treenannut muutaman kuukauden intensiivisesti ja tarvitsee johonkin proteiinin mittaamiseen vaakaa? emt, jotain semmosta.

Ruokakaupan kautta äidin vieminen kotiin ja sit kaasupohjassa synnytysvalmennukseen. Paikan päällä kello 17 ainoa mitä pystyin ajattelemaan oli nälkä. Siinä vaiheessa se oli järkyttävää. Söin matkalla valmennukseen banaanin mutta se ei pitkälle auttanut. Varsinkin kun luulin että valmennus kestäisi tunnit mutta se kestikin kaksi :( Vaikka valmennus itsessään oli hyödyllinen niin se ihmispaljous, nälkä ja kaikki vaikutti keskittymiiseen. 

Lopulta kun pääsin kipasin taas postissa, koska eräs nainen osti minulta tänään vauvan vaatteen josta saan ruhtinaalliset 2,50e ja sen postiin vieminen tänään oli ehdottoman tärkeää hänelle. Joten oli vietävä. Kun vihdoin pääsin kotiin olin kerta kaikkisen kärttyinen, nälkäinen ja väsynyt. Teki mieli purshkahtaa itkuun.Lähdin kuitenkin reippaasti puolen tunnin lenkille koiran kanssa ja haaveilin kotiin pääsemisestä ja ruoasta. Huomasin että vuokranantaja mummo oli soittanut 8 kertaa? Siis hetkinen. En halua nyt kuulostaa jotenkin epäsosiaaliselta mutta olen parhaani mukaan nähnyt häntä vaikka en aina olisi jaksanut, emme koskaan soittele. Hän on kerran soittanut muutama viikko sitten mutta silloin sovimme että ilmoitan kun ja jos lähden synnyttämään jne. Nyt tyyppi pommittaa mua ihan lyhyessä ajassa tuhat kertaa. Ja sit sieltä alko satelemaan viestiä. Ilmoitin, että olen huonossa paikassa ja en pysyt puhumaan eiku tää jatkaa.

Kyseli milloin synnytän ja missä ja haluanko mukaan synnytykseen. Olen sanonut tuhat kertaa, että en halua ketään synnytykseen tai jos jonku ottaisin se olisi äitini. Ei voi niin kun ymmärtää. Plus että mistä mä tiedän milloni synnytyän, hänen pitäisi olla hyvin tietoinen että mun laskettuun aikaan on alle kaks viikkoa. Jooh, hermot menee kun toinen ahdistelee.

Lopulta joskus kaheksan aikaan sain muonaa ja oon nyt sen jälkeen yrittänyt jotain järkevää tehdä mut oon vaan  niin poikki ettei sukan neulomisesta taas tuntunut mitään tulevan..

Loppu hyvin, kaikki hyvin.

En ole saanut rahaa takaisin siitä turvakaukalosta tai mistään muualtakaan. Tilanne on aika mielenkiintonen. 

Huomenna on neuvola 12.30 ja kello 15 pitäis tavata äiti Kampissa kun mennään sinne kampaajalle. Mitään kauppoja ei kyllä ajateltu kattella.

Joululahjatoiveet minulla;

Toivoin perheeltäni kaikkea mitä olisi helppo ostaa eikä olisi kovin kallista. Koska kaikki mitä oikeasti haluaisin tuntuivat liian kalliilta toivoa. 

1.Olen haaveillut ostavani uusia meikkejä, esim Mac:ltä nyt joulun jälkeen joten toivoin pientä lahjakorttia Stokkalta.

2.Minulla on patakinnas ja patalappu ihan hajalla. Olin ajatellut Lexingtonin vaihtoehtoja mutta bongasin tällaiset tähti kuvioiset Prismasta ja yhteensä makso n.10e, eli kelpais;)

3.Bongasin tollasen makeen värisen Home girl pipoin Ginasta 5,95, tuli vaan mieleen et sopis kivasti mun huivin kans..

4.Toivoin Taika nimisä mustavalkoisia astioita mutta veikkaan että en saa. Lautaset, kulhot kiinnosti eniten.

5.Change lahjakortti esim.20e auttaisi kun sinne pitäisi suunnata ostamaan imetysliivejä pian!

Unohdin listalta kalenterin.. siis tämmösen laukussa kannettavan, tykkään pitää semmosta.

5.images-normal.jpglataus%20%281%29-normal.jpglataus-normal.jpgtahtijutut-normal.jpggavekort-normal.jpg

 

 

S