Viime yö meni niin että nukuttiin 3h eli perus kello 1-4.30 ja sit itkua sinne about kuuuten asti ja sit unta pari tuntia ja loppu aamu 9-12 enemmän tai vähemmän itkua. Sit ku herättiin niin meni taas ikuisuus et sain tytön nukkumaan. Joskus oisko ollut 13.30 taas nukahti ja kello 12  oltiin noustu. 

Ystävä tuli kylään kello 14.30, mummo tosiaan peru tän päivän näkemisen. Sit oltii sovittu veljen tyttöystävän kanssa et mennään isompaan markettiin ostamaan mulle maitoa yms ja hän halus kantaa ne mulle kotiin joten kävästiin Kauppakeskus Kaaressa Kannelmäessä illalla. Tyttö heräs joskus 15-16 aikaan ja oli hereillä ja iloinen sinne asti että lähdettiin käyttämään koira 16.45 pidemmällä puolen tunnin lenkillä (virhe, koirulin tassut jääty) ja sit heti sen jälkeen lähdinkin jo ruokakauppaan. Käytiin eka syömässä ja sit Prismassa ja sen jälkee kiiireesti kotiin kattomaan salkkarit, oltiin just 19.34 meillä :D Ja sain maitoa ainakin viikoksi about ja sit itelle parin päivän safkat. Oltiin täällä, tyttö heräs saman tien siin kello 20 ja nukahti nyt vasta. Eli toisin sanoen 5 tuntia itkua.

Te ette voi kuvitella kuin paljon mua on vituttanut viime tunnit. Veljen tyttöystävä oli niin ihana että teki meijän kanssa vielä 20 minuutin iltalenkin tossa 22.30-23 aikaan ja lähti sit junalla kotiin. Ainiin hän vei myös kaks pussia roskia yms. Suuri kiitos!!

 

Mut joo mun tyttö. En tiedä, oon epäillyt tänään että sillä on masuvaivoja kun ilmaa on ja ähisee puhisee ja itkee. Oon antanut sille maitoa varmaan 8 kertaa viimesen 5 tunnin aikana, alko vielä puklailemaan ja silti oli nälkä? Ettei olis mikään tihen imun kausi. Yritin tänään saada lääkärinaikaa, soitin terveysasemalle mutta kehottivat soittamaan huomenna uudelleen kello 8. Lähinnä halusin tytön silmätulehdukseen tipat kun nyt on mennyt viikko eikä kotikonstein tuu tosta mitään ja sit toisekseen tuntuu tyttö välillä lämpimältä, kieli on valkoinen? Ja tuntuu et vois olla flunssaa kun yskii ja aivastelee.. emt. Oon ihan rikki.

Mä en ehdi vastaamaan ihmisten viesteihin, tai soittamaan niille takaisin, tai käymään tytön vaatteita läpi. Joka ikinen asia minkä alotan jää kesken, oli se sitten netissä oleva kauppa tai joku paperi mikä pitäs esim. kelalle toimittaa. Ihan kaikki on vaan niin kesken. Mä en edes muista mitä kaikkee mun pitäs tehdä kun niitä asioita on niin paljon. Tuntuu et oon ihan lost mun omien asioiden kanssa. Ja ihmiselle joka pitää järjestyksestä ja omasta ajasta, edes hetken päivässä.. tää tuntuu inhottavalta. Tiedän, että pienen lapsen kanssa ei voi aina kaikkea saada ja tää on normaalia mutta oikeesti kun 5 tuntia yrität itkevää vauvaa saada rauhoittumaan etkä osaa tai pysty auttamaan ja koko päivän suunnitelmat siitä että illalla saan hoidettua nää juoksevat asiat menee vaan kauemmas ja kauemmas kun tyttö ei vaan nukahda vaikka on rikki poikki.. Noh se siitä. Suihkuun olis kiva päästä. Viimeks ollut kaks päivää sitten.

Ja oon taas bookannut itteni ihan täyteen. Ajatus siitä, että kaverit tulee kotiin asti pitämään seuraan ja tyttökin saa tutustua heihin.. se tuntuu hyvältä kunnes tajuat että tapaamisia on jokaiselle päivälle ehkä enemmänkin kuin yksi ja sen ajan kun tyttö päivällä nukkuu voisi käyttää paremmin esim nukkumiseen tai yksinkertasesti näiden asioiden hoitamiseen.

Ja kuitenkin nää ystävät on näitä jotka on jo käyneet täällä, esim tällä viikolla tulee kaksi ihmistä jotka oli täällä viime viikollakin. Hohhoijaa. Kuulostampas itsekkäältä ja epäkiitolliselta idiootilta.

Käydään kuitenkin läpi seuraavien päivien ohjelma;

Huomenna torstaina 15.30 kasvohoito äidin kanssa ja ilta ehkä äidin luona..?

Torstaina neuvola aamulla + kahvilaan kaverin kanssa Vantaalla 12 jälkeen. Illalla tulee ehkä toinen kaveri kylään.

Pe kaveri tulee kylään. Illalla ehkä ystävämyynneille tai ruokakauppaan.

Lauantaina kaverin luona brunssi+ ehkä kaupoille?

Su perheaikaa.

Ensi viikolla lupaan että en tee mitään suunnitelmia monelle monelle päivälle.

S+ tytär 2 viikkoa 5 päivää