Ei vitsi että väsyttää. Ja töissä ilmastointi kaatunut, niin että oksettaa oikeen kun ilma seisoo. Käyn vähän väliä ikkunalla ottamassa happea. Nukuin viime yönä suhteellisen hyvin, pitkästä aikaa mutta oon vaan niin univelkaa että silmät on kipeet ja turvonneet. Töissä on yhtä kiire kuin eilen. Ja ajatuskin siitä, että tätä pitäs jaksaa huomenna kymmenen tuntia ja vielä lauantaina kahdeksan tuntia tuntuu juuri nyt todella vaikealta.

Ihan kuin vauva olisi kääntynyt tänään johonkin ihan uuteen asentoon, poikittain. Mulla tuntuu outoja tönäisyvä oikeanpuoleisen rinnan alla.

Laitoin kaikki laskut maksuun, on jotenkin tyytyväinen olo =) Huomenna on siis palkkapäivä.

Mun täytyy taas hehkuttaa sitä, että kyllä se vaan on niin että kun käy isossa marketissa kerran viikossa niin säästää paljon rahaa! Miks mä puhun koko ajan rahasta? Koska monta vuotta työelämässä olleena on jotenkin rankkaa jäädä kotiin ja tukien armoille. Mulle on aina ollut tärkeää tehdä töitä, olla itsenäinen ja olen näin ollen itse voinut hallita sitä rahan tuloa ja menoa. Nyt jännittää kun olen vastuussa pienestä ihmeestä yksin tästä eteen päin ja joudun jäämään kotiin. Haluan siis ajatella kaikkia mahdollisuuksia jotka helpottaa tällä hetkellä elämää. Ei pelkästään taloudellisesti vaan tosta lauantain shoppailusta isossa marketissa on myös suurta ajallista hyötyä mulle. Tiedättekö kuin monta kertaa kävin ennen kaupassa? Varmaan joka toinen päivä lähi Siwassa ja rahaa paloi helposti lähemmäs 80-100e per viikko ruokaan. Silti jääkaappi oli aina tyhjä.

Viime viikonloppuna rahaa paloi 50euroa mutta siinä oli synttäritarjoamiset ja sunnuntaiksi äidille leipomani juustokakun ainekset.

Käyn siis kerran viikossa kaupassa sen lisäksi kun käyn lauantaisin. Tänä lauantaina käyn varmaan Pitäjänmäessä, en lähde Vantaalle asti kun la on töitä kuitenkin ja siin vieressä on suht ookoo S-market... Hmm..

Eilen kun pääsin töistä kävin tosiaan ostamassa hedelmiä ja ketsuppia kotimatkalla. Kotiin päästyäni tehtiin koiran kanssa kolmen vartin lenkki. Olin poikki ja varautunut lyhyempään lenkkiin mutta koira ei vaan halunnut sisälle sateesta huolimatta. Kotona aloin tiskaamaan, kokkasin ja imuroin tunnissa. Aika nopeast huomasin että olin ollut liikaa jaloillani kun oikealle puolelle alaselkää alkoi jomtotaa niin paljon, että kipu muuttui tosi nopeasti inhottavaksi.En pystynyt olemaan enää pystyssä vaan menin makuulle. Kattelin telkkua vähän aikaa,sitten pesin koiran, siivosin vaatehuoneen ja aloin kuvaamaan huuto.nettiin tavaraa. Meni melkeinpä koko ilta siinä. Lopulta 22 jälkeen käytiin vielä pissalenkki ja nukkumaan joskus 23 jälkeen.- ihan naatti!

Tänään on sitten tää patjan ostosreissu tiedossa perheen kanssa joskus 18 maissa.

Sit huomenna tosiaan töitä kello 7-17.

Kumpa tilanne muuttuis parempaan suuntaan!

Ainiin ystäväni tulee Jyväskylästä yllätysvisiitille maanantaina ja tottakai mulla on silloin 12-20 vuoro. Yritän nyt vaihtaa sen mutta todennäköisesti se ei onnistu.

Jotenka en pääse häntä näkemään...

 

S