Hei!

Tulin töihin ja mä kihisen raivosta. Oon niin vihanen että tekis mieli oikeesti raivota ja potkia seinää. Sen laukas se, että menin postin matkalla töihin hakemaan pakettia mut en saanut haettua sitä koska mulla ei ollut henkkareita koska se on mun veljen tyttöystävällä vahingossa jäänyt ja se otti sen mukaan ja lähti yhätkkii ulkomaille. Tästä on kohta kaks viikkoo. Mä oon niin raivoissani. Siis se, että toinen ei voi palauttaa sun omaisuutta, tekee joku äkkimatkan. Ja siis ihan kaikki koko tos tilanteessa, se että se kassa ei voinut antaa sitä pakettia vaik oon käynyt siellä vuoden aikan joka viikko n. 5kertaa.

Sit mä tuun töihin ja täällä on sairaasti poissaoloja. Ihmiset soittelee mitä turhimpia puheluita ja jää jaarittelemaan puhelimeen. 

Mä en kestä tätä.

Sit kun ystävä joka on sössinyt raha-asiansa pahasti ja rypenyt sen takia itsesäälissä VUODEN päätti vihdoinkin kertoa sen uudelle miehelle tilanteesta. Ja nyt sen mies lupas laitana sille 10 000euroa, jotta ongelma saatais oikeesti ulosotosta pois. Tai en tiiä tarkalleen miten noi asiat menee. Sanoin sitten sille ystävälleni, että vähän hienoa, nyt oikeesti otat ittees niskasta kiinni ettei mitään tollasta pääse tapahtumaan ja onneks olkoon, asiathan on nyt tosi hyvin. Kaikesta huolimatta se alko jatkaa tätä itsesääliä. Ja mä en kestä. Tekis mieli sanoa, että mulla on talous kaatumassa myös (okei mä liiottelen) mutta ei mulla ole ketään joka ojentais 10 000e. Mut tää yks vaan valittaa. Niin kiittämätöntä, idioottimaista, turhaa, lapsellista. Tekis mieli ravistella sitä ja sanoa, herää jo todellisuuteen, mikä sua vaivaa.

Mä en ymmärrä aikaansaamattomia ihmisiä, jotka ei tee mitään. Käyttää energiaa siihen että valittaa että asiat on huonosti. Kun kysyn, että oletko tehnyt kaikkesi saadaksesi tilanteen kuntoon niin toinen sanoo rehellisesti "en ole tehnyt mitään". Ja sit jos mulla on ongelmia rahan kanssa niin toinen vastaa siihen, "sulla on kuitenkin aina asiat paremmin kuin mulla".

Jospa mäkin lopettaisin tän valittamisen. Nöyrä anteeksipyyntö.

S