Soitin isännöitsijälle tällä viikolla kysyäkseni mitä tehdä tilanteessa missä parvekkeelleni on tullut ylhäällä olevan parvekkeen pohjasta tommosta laastia ja naapuri ei tiedä asiasta mitään..

1899014_10153820821765463_1678942440_n-n1961497_10153820822110463_714655118_n-no

Naapurin vika tämä ei kuitenkaan ole koska hänen parvekkeen lattiassa ei ole reikää, ainakaan kuvan mukaan. Hän siis soitti minulle minun mentyä ovelle ja jätettyä lapun hänelle. Juurin kun hän soitti oli vähän huono hetki kun tyttö itki niin pyysin laittamaan kuvan ja näin ollen tulimme siihen tulokseen että kysytään huoltoyhtiöstä joka pyysi minua ottamaan suoraan isännöitsijään yhteyden.

Isännöitsijän vastaus tähän ongelmaan oli, että ;"ollaan päätetty hallituksen kanssa että taloonne tulee julkisivuremontti vielä tämän vuoden aikana joten nyt kannattaa viettää mahdollisimman vähän aikaa parvekkeella koska ne vaativat kunnostusta eivätkä ole välttämättä turvallisia".

Voi että mua alko kyllä saman tien harmittamaan. Ensinäkin se, että en uskalla nukuttaa tyttöä parvekkeelle missään vaiheessa jos ne on noinkin vaaralliset eikä asialle tehdä mitään. Ja kaikista eniten tieto tämän vuoden puolella tehtävästä julkisivurempasta aiheutti saman tien harmaita hiuksia.

Mulla on tällä hetkellä Kelassa hakemus asumistuessa vetämässä koskien putkiremonttia. Eli selvitän saanko siihen tukea, on nimittäin aika varma että en saa. Ja siis sen lisäksi toi julkisivuremppa. Näyttää hyvin vahvasti siltä, että ennen pitkään joudutaan myymään tää asunto.

Ja niille jotka on pitkään tätä blogia seuranneet ei liene yllätys että mua harmittaa hirveen paljon koska rakastan tätä aluetta ja tätä asuntoa. Ja oon asunut tässä tosi vähän aikaa. Ja nyt jos joutuis myymään niin tuntuu kuin en olis saanut tästä tarpeekseni. Harmittaa myös, että tuskin voin jäädä tänne alueelle. 

Juu se

ps. tyttö nukahti hetki sitten valvottuaan joku 16 tuntia putkeen tänään suurimman osan voiden huonosti.. ja nyt näyttäis heränneen taas :( 

S