Kuten arvata saattaa, eilen illalla iltalenkki koiran kanssa oli täyttä tuskaa. Mä en vaan millään olis jaksanut. Koko lenkki mentiin ihan täysiä kun se kuola valuen ettii uroksii nyt juoksuissa. Mun koiralla ei ole koskaan ollut tällasiä juoksua, tää on eka kerta että se käyttäytyy noin ja tiputtelee. Ei kiva juttu ollenkaan. Mamma on ihan väsynyt. nukuttiin hyvät 8 tuntia, tänään jaksoi taas sitten olla yli puoli tuntia ulkona. Mut nyt juoksuissa sisään meneminen on aivan tuskaa. Joudun suurin piirtein kantaa sen tai sit huudan ja itken samaan aikaan. Se meni ennen sisälle suht hyvin (no jaa), paitsi jos ei oltu tarpeeks kauaa ulkona.Mut nykyään vaikka ollaan kunnon aamulenkki n.40 min niin silti ovella tulee jarrut ja alkaa vetää toiseen suuntaan ihan hulluna.

Raskaudenajan himot ruokaan: eilen oli pakko saada tomaattipastaa, sitä valmispastaa mihin lisätään vesi. Olikin hyvää jos en olis lorauttanut sinne vahingossa cayannepippuria niin paljon ettei sitä voinut syödä.

Tällä hetkellä haaveilen töisä suokalurkuista ja ruisleipästä, tai ruisvuokaisesta koulun penkillä syödystä palasesta. Voitteko uskoo? Minä ja koulu ruispala? What the f***? Tai sit vuorostaan kävis esim lämmin paahtoleipä uunissa. Yritän harkita suuntaanko S-markettiin työaikana ja säästän rahaa vai taas lähi siwaan 18 jälkeen ja omaisuuden tuhlaus? Hmm.. Vaiketa elämän päätöksiä.

Mun äiti on nyt ollut todella ihana mulle. Niin kuin aina. Torstaina olin niillä koko päivän.. kun jotenkin raskaana oon kaivannut normaalia enemmän perhettä ja yksin on tylsää olla kotona. Illalla lähdin tapani mukaan kiertämään iltalenkkiä koiran kanssa kun lähdettiin sieltä, että ei tarvitse sitten kotona viedä (asun n.8 kilsan päässä). Äiti soitti varttia myöhemmin, että "ai kauheeta kun välillä pää ei toimi, mun olis pitänyt tulla mukaan lenkille ettei sun yksin tarvii mennä, olen nyt matkalla sinne, nähdään". Tuli ihan semmonen olo, että se suojelee mua. Kun tos yks ilta joku Jumalan sanomaa levittävä kiihkoilija kävi vähän liiankin pelottavaks illalla myöhään puistossa ja alko vaan uhkailemaan ja kaikkee. 

Hyvää viikonloppua!

 

S