Tänään on konkretioisutunut mulle se,että minun sisälläni kasvaa pieni tyttö. Potkujakin tulee kerran kaks päivässä. Yleensä silloin kun päälläni on farkut jotka meinaa ratketa kireydestään juuri mahan kohdalta, silloin pieni potkaisee farkkujen kiristävää kohtaa :D Tai sit se vaan siltä tuntuu. Muljasuiksi mä niitä kutsuisin, ihan kuin vuoristoradalla olis ja ottais vatsasta, jännä tunne!

Olen alkanut puhumaan lapsenni automaattisesti. Ja puhumaan koiralleni, että kohta meitä on tässä huushollissa kolme tyttöä. Hienoa! Girl power!

Mutta iloni ei johdu todellakaan pelkästään sukupuolen selviämisestä. Vaan ennen kaikkea siitä, että mitään rakenteellista vikaa ei löytynyt ja kaikki oli niin hyvin ja normaalisti mitä tässä vaiheessa voitiin ja pystyttiin tutkimaan. On se vaan niin upeaa!

Päivä meni oikein hyvissä merkeissä. Nukuin 10 asti todella sikeästi, koira ei halunnut kävellä metriä pidemmälle kotiovelta sateen takia, sopis mulle. Kello 12 oltiin Itä-helsingissä trimmissä. Jätin koiran ja suuntasin Itäkeskukseen ostamaan hiusväriä (värjään pidennykset huomenna) ja ostamaan todella tärkeä uutta laturia puhelimeen. Edellinen sanoi sopimuksen irti pari päivää sitten ja tää on ollut tosi outoa ilman kännykkää. 

Kävin viel hakemas ton jälkeen omasta kodista pari postitettavaa pakettia sekä neuleita yms syksyvaatteita kun palelen ulkona. Mun h&m äitiysvaate tilaus ei tulekaan ennen reissua joten mun vaatesaldo on aika olematon, mut ostan sitten sieltä.

Kotona kokkasin, siivosin, pakkasin, pyykkäsin. Sit käväsin viel postis ja kaupas ostaa evästä ja nyt tulin töihin.

Eilinen ilta oli yhtä katastrofaaninen töissä kuin edellinen. Mutta tänään näyttäis olevan normaali määrä porukkaan. En voisi olla iloisempi tänään. Loma alkaa, mulla on vauva masussa, koiran trimmi oli ihan huipputasoa ja huomenna hoidetaan sen hammaskivet läälärissä pois. Kaikki on hyvin. Ja perjantaina lennetään. Ainoastaan huolestuttaa matkakumppanin vointi, oli tänään läärärissä, nyt lähti sairaalaan tutkituttamaan hyvin korkeita tulehdusarvoja..? Jaiks!

Hyvää lomaa minulle ja kiitos kaikille onnitteluistta<3

S