Meillä on ollut aika ihana ilta täällä tänään. Aamulla kun kotihoitaja tuli lähdin ihanan auringon saattelemana postin kautta apteekkiin ostamaan Cuplatonia. Aattelin et kokeillaan sitä kun Disflatyl ja Relatipat ei kauheesti auttaneet. No se oli loppunut maahantuojalta joten lähdin metsästämään sitä ympäriinsä ja päädyin Vantaalle. Ei löytynyt mistään. Lopulta ostin Disflatyliä. Samalla matkalla päädyin Sinelliin ostaman askartelutarvikkeita. Oon pitkään suunnitellut tekeväni itse jonkinlaisen odotuskirjan ja kummeille kummikortit. Pitkän etsiskelyn jälkeen sain kaien tarvitsemani ja suunnistin kotiin. Olin yöllä nukkunut 3-4 tuntia kun tyttö valvotti ja sen kyllä huomas. Huippas, pulssi hakkas kovaa ja kävelin suurin piirtein seinii päin. Hoitaja kertoi että tyttö oli ollut puol tuntii hereillä ja nukahtanut uudelleen hetekä aiemmin. 

Mun tuuria että tyttö heräs heti kun hoitaja lähti. Mä päätin pitää seuraa sen verran että saisin sen nukahtamaan. Kateltiin telkkua 13 asti ja sit makkariin. Meni 3 tuntia ennen kuin tyttö nukahti. Jos saan sanoa niin en tiedä mitään ärsyttävämpää kuin järkyttävä univelka ja se että saat itses just ja just uneen kun toinen alkaa itkee täysii. Siis musta tuntuu että meillä itketään 90% ajasta. Olin tänäänkin 4 tuntia makkarissa yrittäessä saada unta tytön yhä uudelleen nukuttaen.. On aika toivotonta kun yöt alkaa olla samaa kuin mitä oli pahimmillaan silloin 4 viikon iässä.. Tuntuu että oltais menty rytmis ja ihan kaikessa vaan taakse päin. Mikään ei muuttunut. Yritän parhaani mutta se ei vaan riitä.

Lopulta kun tyttö nukahti se nukku jopa 2 tuntia putkeen. Mä yritin tunnin saada unta mutta luovutin koska olin niin koomas. Nousin keittää kahvii ja piristyin. 

Nyt on 3 tuntia oltu hereillä,niinkin kivaa tytön kanssa askartelemassa jalanjälkii kummikortteihin, kylvetin tytön, syötin yms. Nukahti äsken ja heräs taas huutaa 5 minuutin jälkeen. Joudun koko ajan tallentaa tätä kirjotusta luonnoksena.

Nyt näyttäis nukahtaneen.

Ei sittenkään. Mut joo palataan paremmalla ajalla!

Luulin jo disflatylin auttaneen kun nukku pitkästä aikaa jopa päikkärit mut turha toivo, ihan masu pipi taas..

S