Olen nyt ensimmäiset kokoa 56 olevat vaatteet laittanut sivuun, nekin on semmosia malleja jossa koko on ollut mielestäni muutenkin pienempi. Edelleen mennään koolla 56. On jotenkin hirveän haikeeta että vauvat kasvaa niin nopeeta ja näitä ihania kaniita haalittuja vaatteita ei voikkaan pitää ja käyttää enää kauempaa. Olis meinaa meillä kaikille vuodenajoille vaatteita. Nyt pitää kuitenkin myydä ja ostaa uutta tilale. Itse olen ihastunut Newbien vaatteisiin joten niitä löytyy mutta en kuitenkaan ole niitä hamstrannut semmosia määriä mitä osa tuolla kirppiksillä esittelee:D Esim samaa vaatetta useampaa eri väriä mutta samaa kokoa. Ihan hullua, eihän niitä ehdi käyttämään.

Meinasin kysyä että missä myytte lasten vaatteita parhaiten?

Minulla on huuto.netissä mennyt jonkin verran, tori.fi en ole jaksanut yhden yrityksen jälkeen edes yrittää..Facebookissa ei mene mulla. Jotenkin tuo lastenvaate kirppis kiinnostais mutta pöytähinnatkin on sitten mitä on. Se missä myin joskus aikaisemmin suljetaan joten seuraavaa paikkaa etsiessä.

Minulla varmaan kerääntyy kesän aikana toinen kassillinen. Jotain lemppareita aion kyllä säästää.

mama