Sain juuri tietää että mun maanantain palkka on 582 euroa koska se meni lisäprosentilla. Eli veroa 38% :( Ei hyvä. Miks mulle tapahtuu just nyt näitä. Oma tyhmä syy ja pää tässä taustalla. En kuitenkaan halua nyt masentua tuosta vaan elättelen toiveita että toimeentulotukea heruisi. Vielä ei ole tullut päätöstä joten toivoa on? I wish.

Päivä oli muuten taas hektinen.

Herätys kello 10 aamulla ja 12.30 olin neuvolassa. 13.40 lähdin sieltä ja suoraan bussilla Kamppiin. Neuvolassa kaikki oli hyvin, sf mitta 34,5cm, hemppa laskenut 114:n joten nyt on syytä ostaa taas obsidaneja. Ens viikolla meen poikkeuksellisesti toiselle tädille koska oma neuvolatäti ei ole paikalla. Onneks se on vaan kerran.

Olin keskustassa 14.30, kävin parissa kaupassa ostamatta mitään. Pian äiti olikin perillä ja kävimme pikasesti syömässä. Kello 15.45 oltiin jo kampaajalla ja mä pääsin ekaks hoidettavaks. Mulle tehtiin intensiivinen hoito ja leikattiin kuivat latvat pois sekä vähän kerrostettiin tukkaa. Oon tyytyväinen. Nyt sovittiin et meen tammikuun lopussa uudelleen ja yritän tästä lähtien huolehtia enemmän tukasta. Niin vissii:D

Mä olin valmis 18.15, odotin äitiäni 20.45 asti. Luulin toki että oltais 20 mennessä ulos kun se paikka meni kiinni mut mun äidillä on alaselkään ulottuvat pitkät ja paksut hiukset ja siihen tehtiin monen asteen vaalennus ja vielä kerrostus. Oli kyllä upee näky mutta mä tietysti väsyin ja kotona olin vasta kello 21. Käytiin koiran kanssa lenkki, kokkasin, tiskasin ja nyt oon linnoittunut sohvalle.

Huomenna on vaan yksi asia, käydään äidin kanssa kasvohoidossa tuttavalla ja siihen menee yleensä se 1,5h...

Oon tarkotuksella nyt seuraavat päivät kotona. Aion tehdä sen yhden sukan valmiiks, siivota, tehdä jouluhommia ja sit su tai ma meen viimesille ostoksille. Ehkä vasta ma=) Jos siihen mennessä tulis jotain päätöstä tuolta yhestä suunnasta.

Mä tällä hetkellä mietin kauheesti sitä, että miks menin antamaan sen 50e viime viikolla sille yhelle tyypille koska näköjään se on niin kusipää että lähti ulkomaille eikä ajatellut et mä oisin ehkä tarvinnut ne rahat mitkä MULLE KUULUU takaisin.

Vitsi. Joo en puhu siitä enää. Kuulostaa muuten siltä että mun elämä on siitä kiinni.

 

S