Tän viikon aikana olen kokenut monenlaisia tunteita. Ikävää, syyllisyyttä, elämän muutosta, mullistusta, ahdistusta.

 

Kaikki johtuu siitä että aloitin työt ja vauva oli äidilläni hoidossa 3 päivää. Vietin illat vielä äitin luona tytön kanssa joten koti ja meijän oma aika jäi vaan yöuniin ja kiireisiin aamuihin. Ilman äidin apua olisin ollut pulassa sillä alku viikko töisä oli todella kiireinen. Jouduin miettimään moneen kertaan että mihin olen ryhtynyt.

Maanantaina minulla oli perusteellinen perehdytys ja meillä sattui olemaan järjettömän kiireinen päivän. Oli niin paljon töitä että en ehtinyt edes kaikkia asioita sisäistämään kun uusia jo opeteltiin. Pää tuntui hajoavan siihen kiireeseen ja paineeseen. Mutta sitten seuravat päivät olikin hiljaisempia ja helpompia. Oli vaan niin kamala ikävä vauvaa. Koko ajan tuntui että jotain puuttui enkä pystynyt täysin keskittymään.Loppu hyvin kaikki hyvin.

Sain tän päivän pitää vapaata. Huomenna olen töissä mutta tyttö mukana. Ja sit olenkin su-ma vapaalla.Odotan innolla vapaita.

Koira lähti tänään hoitoon. Joten vietettiin päivällä yli tunti puistossa. Pesin koiran heti sen jälkeen ja valmistin hoitoon lähtöön. Tekee meijän työpäivästä tytön kanssa helpompaa. Kylvetin tytön tänään ja annoin ekan kerran lihaa, piltin muodossa. Ei tykännyt vielä:D

Väsymys on hurjaa kun ollaan herätty aamuisin 7 ja oon nukahtanut 01-02..tänään tähtään sänkyyn aikaisemmin.

Mama