Ja kyllä olen vienytkin, esim Itäkeskus, Sello. Eri asia jos se on vartija joka pyytää sinut poistumaan jostain jossa se on kielletty. 

Mutta nyt kysymys ei olekaan siitä. Vaan menin Postiin jossa koirat ei ole kielletty, olen käynyt samassa postissa ainakin kahdeksan vuotta. Ja tällä kertaa siellä sattui olemaan paikalla ilmeisesti joku heidän esimiehensä joka pyysi poistumaan sieltä antaen minun ymmärtää että Posti ei hyväksy, vaikka todellisuudessa niin ei ollut. 

Joka tapauksessa ei ole mun vika että Posti ei ole kieltänyt koiria ja Posti ajaa minut pois Postin tiloista ilmeisesti siksi (sain jälkeen päin kuulla) että kiinteistöllä on joku yleinen kieltä mutta en ollutkaan liikkunut kiinteistön tiloissa koiran kanssa vaan mennyt suoraan Postiin. Monimutkanen juttu mutta kuten kirjoitin, nainen jolla oli suursnautseri kertoi hetkeä aiemmin pihalla kävelleensä koko kiinteistön läpi kolmanteen kerrokseen Faunattareen. Eli se on sallittua mutta mulle tuli yksi henkilö urputtamaan koska mulla kävi huono tuuri?

Suomessa noi säädökset on mitä on, mutta en vie koiraa minnekään missä se on kielletty. Eri asia jos se kielletään yhtäkkiä monen vuoden jälkeen mutta syy ei ole minun että niitten henkilökunta ei ole poistanut mua.

Ja tosiaan oon käynyt ainakin sata kertaa eri Posteissa koiran kanssa eikä mikään niistä ole kieltänyt koiraa. Niin kauan kuin sitä ei tosiaan erikseen kielletä tai ole elintarvikkeita niin käyn siellä koiran kanssa.

PISTE.

Eli älä tuu lässyttämään mun kommentteihin tommosta idioottimaista faktaa jonka jokainen tietää sanomattakin.

S