Heipppaaa! Oon töissä ja nukuin jotenkin vähän paremmin. Eli univelkaa vähän kuitattu mutta edelleen oli vaikeuksia nousta sängystä. Oon jo töissä. Ajattelin hakea kahvia ja ottaa rennommin tänään. Harmi vaan että mun äitiyshousut alkaa käydä pieneks! Puristaa niin pirusti. Ja ne mitkä ei purista meni pesuun eilen.

Hyviä uutisia, närästys on pysynyt poissa!

Eilen kävinkin töiden jälkeen omassa kodissa. Raahasin imurin, mopit yms muut mun äitille mukanani. Kuvasin pari kaappia jotka irrotettiin putkiremontin yhteydessä kylpyhuoneestani ja nyt olen lahjoittamassa ne netitse eteenpäin. Samalla yritin etsiä huuto.net paketteja (vaatteita) laatikoista mutta homma meni liian hankalaksi niin päätin lähteä Vantaalle ettei koiran tarvitse pidempään odottaa.

Ilta meni kotona rennosti.

Mua harmittaa, että oon 3 viikkoo sitten tehnyt kelalle kaikki hakemukset koskien tukia. Ja sen jälkeen haukkana seurannut jos ne pyytäisi netitse lisäselvityksiä, vasta eilen huomasin yhden välilehden jota en ollut aikaisemmin nähnyt ja siellähän oli viesti että 30.9.2013 mennessä olisi pitänyt asumistukea varten palauttaa liitteet. Että harmitti! Lähetin sitten sähköisenä ne mitä pystyin ja nyt pelkään että joudun alusta asti täyttämään hakemuksen.

Epäilen myös että postini ei kulje oikein. En ole saanut äitiyspakkausta, Hongkongista sisustustarroja tai verotuspäätöstä tähän mennessä. En tiedä onko ne myöhässä vai toimitettu johonkin aiempaan osoitteeseen..

Joudun skippaamaan hullut päivät kokonaan tällä kertaa.

Ensi viikon perjantaina täytän 29-vuotta! Apuva :) Siistii!

Tänään suuntaan Citymarkettiin töiden jälkeen äitin kans ruokaostoksille. Sitten joskus salkkareiden jälkeen pakkaan koiran ja laukun autoon ja ajelen kotiin. Sit vähän jaksamisen mukaan siellä järjestelen paikkoja. En varmaan malta olla erossa pienokaisen tavaroista vaan ihastelen niitä koko illan.

Masukuvia aamulla otettuna;

1387892_10153314510485463_440631366_n-no954383_10153314510920463_294643702_n-nor1378933_10153314510705463_847638916_n-no

S+28+5