Tämä päivä on ollut monellakin tapaa voitto!<3 Ensinäkin neuvolasta tuli ilmoitus että oma neuvolatäti on sairastunut mutta lähettävät toisen. Kyseessä olikin miellyttävä rouva joka oli pitänyt aiemmin meille neuvolassa synnytysvalmennuksen, eli ei ollut täysin tuntematon kasvo.

Hän tutki neidin joka oli oikein temperamenttinen, vilkas, kiinnostunut ympäristöstään ja kaikki toiminnot excellent.

Nyt tulee uutinen joka teki minut erittäin onnelliseksi; tyttären paino oli tänään 2660g, hän on siis nostanut painoaan neljän päivän aikana 230g kotona<3 Ottaen huomioon että olemem jo ohittaneet syntymäpainon (2545g) teki minust hyvin iloisen! Ja sairaalassahan me kasvettiin 20grammaa per päivä, siihen verrattuna siis bueno tulos!

Sain luvan tämän tuloksen ansiosta käydä porukoillani. Äiti tulikin 15.30 apteekin kautta mun luo, oli ostanut rela tabseja mulle ja ihme kyllä ei ole vatsa ollut loppu illan enää sekasini. Luulen että joudun silti ehkä lääkäriin jossain vaiheessa koska yleensä lääkityksen loputtua se menee taas kipeeksi.. 

Joka tapauksessa olin siisn illan mun äidin luona joka jumaloi mun tytärtä ja hän olikin paljon hereillä äitini sylissä. Ihanaa kun ne tutustui toisiinsa<3

Mä pääsin käymään vaa'alla ja olinkin aavistellut oikein. Sairaalasta tippunut sen 4kg, eli 6kg olisi matkaa vielä siihen et paino olis sama kuin raskaaksi tullessa. Toivon saavani kyllä enemmän kuin sen 6kg pois mut en ota paineita siitä nyt. Nimimerkillä vedin just suklaata.

Pitääpä mainita, että nyt on alkanut paikat parantua. Tarkoitan tällä synnytyspaikkoja.. 

Jalan puutuminen on ja pysyy, siitä täytyy varmaan kättäreille lähteä jossain vaiheessa näyttää.

Mutta kaiken kaikkiaan oon ilonen. Voin päästä näillä näkymin jo ens viikolla hakemaan koiraa kotiin. Mennään neuvolaan kattoo painoa jossain vaiheessa viikkoa.

S