Juuri kun pääsin sanomasta. Ai olen onnellinen? Missäköhän mielenhäiriössä oon semmosta mennyt kirjoittamaan.

Mä hajoon tänne himaan. Meillä oli tänään kotipäivä tytön kans ja tää vasta paskin päivä olikin. Oon ihan loppu. Mietin koko ajan miks alan saman tien itkemään jos joku erehtyy laittamaan tekstiviestin missä lukee "mitä kuuluu?". Miks mua itkettää se niin paljon? Varmaan siks et ei kuulu hyvää ja tuntuu että oon aivan yksin ja tuun hulluks. Ja sit kun joku ihana tekee aloitteen ja kysyy et mitäs "MULLE" kuuluu niin purshkahdan itkuun. Oon jotenkin niin väsynyt ja herkkä nykyään. Varmaan jollain tasolla oikeestikni jonkun terapeutin tarpeessa.

Mä en tiiä miten tästä on yksinhuoltajat selvinnyt. Onko mun lapsi normaalia vaativampi vai miks huomaan usein että en ole syönyt 6 tuntiin tai istahtanut sohvalle pariin tuntiin..?

Tänään esimerkiksi 10 ylös, 12 mennessä olin saanut aamuaskareet jees ja aloin pitämään tytölle seuraa. Päädyttiin parvekkeelle nauttimaan ilmasta, laitoin tytön vaunuihin toiveena saada se väsynyt itku loppumaan mut ei mitään toivoa. Jatkettiin leikkejä lattialla ja sisällä ja makkarissa ja maitoa ja vaippoja sai vaihtaa.. ei millään nukahtanut. Sit sama rumba uudelleen,kolmannella yrittämällä nukahti vaunuihin parvekkeella kun hytkyttelin nitä tarpeeksi kauan. Se nukkui tunnin jopa" HALLELUUJAA!!!

Siitä sitten 16.30 ylös ja 18 alkaen alkoi taas se väsymys itkuisuus. Tunnin sisällä ehdin vaihtaa kaksi kertaa vaipan, syöttää kaksi kertaa, mennä kaksi kertaa makkariin nukuttamaan (ei auttanut), yritin nukuttaa parvekkeelle, ei käynyt, sit vielä luin kirjaa sille ja laitoin keinuun jos joku tämmönen olis väsyttänyt sen mut ei niin ei.. 20 jälkeen mulla on ollut aivan pinna kireellä. Musta tuntuu että en saa happee. Onks tää normaalii? Onks nyt vika mun päässä vai missä? Miks tää on niin jumalattoman vaikeeta mulle?

Mietin et mitä mä oikeasti haluaisin et nää päivät menis. No yhdet tai kahdet ihan kunnon päikkärit olis jees. Tai edes yhdet pidemmät. En tiiä mut eniten kaipaisin että menis edes nukkumaan ilman sitä 3 tunnin itkukitinää. Nyt nukahti ja kello on taas 22.30.

Ja me lähettiin vielä ulos kävelylle tos tunti sit kun en keksinyt mitään muutakana, olin syöttänyt ja vaihtanut just vaipan. Mitä kävi ulkona? Alkoi itkemään taas.

Kotiin tultiin. Itkee vaan.

Vein makkariin ja yritin nukuttaa mut ei. Lopulta annoin lisää maitoa vaikka edellisestä ei ollut ees tuntia. Nyt nukkuu..

 

Mä huomaan usein et mun pää lyö ihan tyhjää. En tiedä oonko uupunut vai vaan sekoamassa. Seison keskellä kämppää enkä tiedä mitä mun piti tehdä tai minne olin menossa. Ja pian havanhdun vauvan rääkäsyyn.

Vitsi että on jäätävää.

mama