Aamulla kello 6 tyttö herätti.

6-8 imetystä,syöttöä,vaipan vaihtoa.

Kello 8 ylös. Vitun suuri väsymys ja masis jo aamusta.

8.50 kotihoito tulee. 

9.30-10.koiralenkki.

10-12 ruokakaupoilla. Kotona kello 12 ja kotihoito poistui, tyttö nukkui sillä hetkellä.

12-13 söin välipalaa ja juuri kun olin nukahtamassa kello 13 tyttö heräsi.

13-16 tyttö itkee.

16 ystäväni saapuu paikalle ja tyttö itkee.

17-17.30 koiralenkki.

17.30-18 ruokakauppaan ostamaan väärän ruoka-aineen tilalle oikeaa.

18.00 tyttö nukahtaa. Me syödään ystävän kanssa.

19.45 tyttö herää.

19.45- 21.30 TYTTÖ SYÖ.

21.30 ILTA LENKKI JA TYTTÖ ALOTTAA HUUDAN JOKA JATKUU JA JATKUU...nyt eli 00.34 tyttö itkee edelleen, ei nukahda, tai jos nukahtaa herää. Olen imettänyt rinnat kipeiksi, antanut korviketta, vaihtanut vaatteita ja vaippaa monta kertaa. Tuuditellut. Välillä oli hetken aikaa ihan rauhallinenkin mutta suurimman osan ajasta väsynyt ja itkuinen.

Ja yhteenvetona; Olen valvonut 18 tuntia, en ole saanut nukkua pätkän vertaa. Tyttö itkee parasta aikaan vieressäni. Minuakin itkettää.En tiedä mikä hänellä on, ei vaikuta kipeältä. Ehkä taas ilmavaivoja. Olen niin poikki että en jaksa enää edes ottaa häntä syliin. Ei vaan riitä voimat, katson häntä enkä tiedä mitä keksisin- ei riitä järki tähän touhuun enää. 

18 tuntii ja mitä se on nukkunut ehkä sen <alle 3 tuntii sinä aikana mitä oon sen kans ollut? tässä ei ole tippaakaan järkee.

 

Mä en osaa sanoa enää mitään muuta kuin että vituttaa niin vitusti että vittu mitä paskaa.

S