Kuten otsikosta huomaatte, tänään oli kauan odotettu neuvolalääkäri. Juteltiin pitkään siitä kuin mulla on toi lihaskipu vaan edelleen yltynyt eikä siihen tunnu tehoavan mikään. Sain edelleen ohjeeksi vaan soitella fyssarille eikä kuulemma ole mitääb lääkettä mitä siihen voidaan raskaana suositella tai muutakaan hoitoja jolla ton lukossa olevan osan saisi jotenkin auki. Toistaiseksi joudun siis jatkamaan elämää kivussa ja huolimatta säryistä minulle ei suositeltu liikunnan välttämistä vaan se kuulemma tekee juuri hyvää, että on liikkeellä. 

Muta nyt positiivisempii aiheisiin. 

Olin täysin kiinni ja kaulaa oli jäljellä. Toistaiseksi ei merkkejä synnytyksestä.

Pissa, proteiinit ok, lapsivesimäärä, liikkeet yms normaalit. Verenpaine 98/75, painoa tullit 2kg kahdessa viikossa mutta selitin itselleni sen edellispäivän babyshower overdosella.

Ultrattiin ja vaikka oli todella vaikea minun silmillä erottaa mitä sieltä näkyi niin täyttä rakkauttahan siinä tuntee kun joka kerta oman lapsensa sieltä ruudulta näkee. Iloinen ylläri oli, että neidillä olisi painoa se 2500grammaa=) Oikein tyytyväinen olen tähän.

Nyt sit mennään hissukseen,  loppu aika on vaan 1krt/neuvola viikossa tahdilla ja odotellaan merkkejä synnytyksestä. Ja tajusin just, että taas ois hirveesti ohjelmaa seuraavika viikoiks. Pitänee alkaa kirjailemaan kalenteriin.

S+ mini