Mulla meinas äsken pää hajoo koiran kans lenkillö. Sillä sekunnilla kun astuttiin ulos kotiovesta alotti tyttö sen huutoitkun joka jatku aivan koko lenkin, sen 25min. Eli itsellä oli kyllä kiinnostusta käppäillä monen päivän tauon jälkeen mut toi yks ei antanut. Kotiin ja tuttipullolla maitoa suuhun niin johan hiljeni. 

Me nukuttiin viime yönä 02-08 !!! KERTAAKAAN EI NOUSTU SYÖMÄÄN! JEEEE!!! Meitsi on ihan täpinöissä. Tosin tyttö itki ja huus taas kaks tuntii ennen nukahtamista. Silti muutos on suuri aikasempaan ja mä en välitä. Näitä muutamia huutoja lukuunottamatta meillä on menny kivasti. Tyttä yrittää jo jutella, vaikka vokaaleja ne kuulemma suurimmaks osaks on. Ja sit tykkäs tänään olla taas koliikkikeinus kun mä kokkasin.

Aamulla tosiaan ylös ja sit tulikin kotihoitaja, 9.30 olin jo ajelemassa Prismaan. Mulle tuli tenkkapooo kun ajattelin et suuntaan vielä Lidliin ostamaan edullisempaa juustoo. Loppujen lopuks sain kyllä kaiken mut koska en eilen tytön huudolta saanut kauppalistaa tehtyä niin tuntuu siltä että jotain varmasti unohtui. Mutta ei oo mitään hätää=)

Mun paino oli viime viikolla tippunut mut nyt tuntuu et tää sokerinhimo vaan pahenee .. apuva:D

Mä voisin kuvailla noita nimiäislahjoja vaikkapa huomenissa. Nyt aattelin linnottautua sohvalle kattelee telkkua ja tyttö näköjään kakkaa vieressä:D Perusilta tiedossa.

Koiraa oli hirmu ikävä mut se raukka oli käynyt aamulla tunnin lenkin niin se ei jaksa mitään :D

S+ tyttö 6 viikkoa 5 päivää