Tänään heräsin kello 10 ja huolimatta siitä että katoin kelloa kirjaimellisesti viime yönä ensimmäiset kolme tuntia putkeen sängyssä niin sain nukuttua, sillä heräsin yhden kerran 6.47 ja sitten ysiltä. Joten aamulla olin intoa täynnä!

Lenkki koiran kanssa, ihana aamupala ja pyykkäys sujuivat hyvin kunnes vatsa meni taas sekasin. Sitä on nyt ollut liikkeellä päivittäin.

Joten kun kaveri kutsui keskustaan vähän sovittua aikaisemmin, jo 13.30 niin tottakai suuntasin sinne niin pian kuin pääsin. Olo oli hiukan parempi kun käytiin lounaalla lehtipihvillä mutta seuraavaksi suunnattuamme Starbuck'siin tuli kaakao melkein saman tien ylös, se ei selvästikään tuntunut masusta hyvältä.

Käytiin Akateemisessa, sitten olikin mun jalat muusia. Tommonen 4 tunnin käppäily ja seurustelu vie voimat tosi nopeesti. Kotiin päästyäni kello 18 lähdinkin saman tien käymättä ylhäällä kirjastoon tulostamaan palkkanauhoja ja siitä sitten hakemaan postiin paketteja joita oli tullut sinne ainakin 4, samalla lähetin kortit. Mutta postissa oli kauhea ruuhka ja mulla meni tosi pitkään ennen kuin olin kotona. Ja sen jälkeen käytiin vielä koiran kanssa lenkki ja lenkin loppu meni kyllä hammasta purren. Sattui selkään, jalkoihin, käsiin, kaikki on olleet pahemmin jumissa tänään kuin eilen. Mun olis pitänyt tajuta olla tekemättä näitä suunnitelmia peräkkäisille päiville, kun kunto on nykyään tämä.

Nyt on tosiaan ihan hajonneena kotona. On kauheesti tehtävää. Teen mitä jaksan, pyykkääminen on edelleen kesken (pesen siis vauvan vaatteita edelleen) ja sit ois tota tiskiä yms.. mutta me halutaan nyt koiran kanssa rentoutua sohvalla ja mun täytyy varoa vatsaa sillä joudun käymään vessassa heti kotiin päästyäni ja taas uudelleen syötyäni maitorahaa. Not so good.

Mä meen huomenna tutustumaan Kätilöopistolle. Soitin tänään sinne ja niil oli vaan huomenna yks vapaa paikka, ens viikon paikat viety. Joten ilmotin frendille jonka pitää tuoda se kaukalo että oon menossa tonne ja aikastettiin nyt näkemistä. Nyt se laitto mulle, että" ai teille tulisin?". Laitoin että niin. Siis mitä se oikeen kuvittelee, mä menin Espooseen sitä puoli väliin vastaan eilen ja se teki totaaliset paskat ja ainoo syy tyyliin miks suostuin tohon hommaan on se, että se tuo sen mulle tänne kotiin ja nytkö se aikoo perääntyy?

Onko väärin jos se tekee huomenna ylläri oharit niin laitan sille suoraan, et kiitos mutta jätän nyt nää kaupat tähän, voisitko palauttaa rahat tililleni? Koska mä todellakin alan nyt tulla siihen pisteeseen että mun kärsivällisyys alkaa riittää.

S