Voisin nyt hyvin nukkua kello 20-21 koska tyttökin nukahti mut join just kaks kuppii kahvii niin en pysty nukahtaa. Päätin mennä suihkuun. Huomenna tulee kotihoito aamulla ja en tiiä mitä sanoa niille, tekis mieli sanoa että joudun ehkä harkitsee otanko enää ens viikolla teitä.

Tyttö on nukkunut suht hyvin tänään tässä viimesten tuntien aikana, on aina tunnin hereillä ja nukkuu lisää. Suurimman osan ajasta nukkui olkkaris mun vieressä mut äsken vein makkariin. Oon syöttänyt 2-3 tunnin välein ja vaihtanut vaippaa ja käytiin tossa 17 aikaan 40 minuutin reippaalla vaunulenkilläkin, senkin nukkui rauhallisesti.. tai suhteellisen=)

Koirakin on väsy tänään.

Huomenna kotihoito tulee kello 9, jos jaksan meen aamulenkille ennen kuin ne tulee niin säästän aikaa. Mä meinaa menin sanomaan tästä mun veljen tyttöystävälle ja nyt se tulee huomenna auttamaan mua. Meen hakemaan sen jne. Ja se tulee kirppiksen jälkeen vielä ruokakauppaan mun kanssa. Se asuu siin aika lähellä kirppikstä. Joten mennään myös kauppaan siellä suunnassa. Jouduin tekemään uudet kauppalistat kun ollaan menossa varmaan s-markettiin tai lidliin, olin alun perin suunnitellut yksin meneväni prismaan. Mut jooh huomenna siis kello 9 kotihoito täällä, tehdään palvelusuunnitelma ja koira pitää lenkittää jos en oo ennen ehtinyt ja sit ajan Vantaalle n.kello 10 ja sit sen jälkeen ruokakauppa ja kotiin kello 12 mennessä.

Sit sen jälkeen yks kaveri tulee pikasesti tuomaan kai jonku lahjan mulle kello 14 ja sit vielä 16 jälkeen tulee toinen ystävä kokkailemaan ja hengaamaan.

Miten onnistuin taas bookkaa itteni yheks päiväks näin? No mut se ei haittaa.

Sit keskiviikkona meen postittamaan huuto.net paketteja, käyn ehkä taas kirjastossa ja nukun? emt en oo viel niin pitkälle miettinyt.

S