Nukuin koko illan? Mä en jaksa tätä...Lenkin ja pitkän juorupuhelun jälkeen n.19.30 jälkeen ajattelin et tunnin nokoset, noh tunti meni ja tuntu et just sain unen pääst kiinni joten nukuin tonne 22.20 asti, heräsin käyttääkseni koiran ulkona ja pesin sen. Ja nyt oon taas ihan poikki. Vauva vie kaikki energiat.

Kysyin kaverilta et pitäskö ostaa lisää jotain vitamiineja kun se on tietää farmaseuttina näist enemmän, niin kuulemma syön ihan tarpeeksi nyt. Joten kai sitä pitää vaan jaksaa.

Ja siis ei millään pahalla mut äiti soittanut 3 kertaa kun nukuin? Öö.Ihan kiva et soittaa mut jotenkin on nykyään usein myös semmonen tunne, että ei aina jaksais puhua.  Ollaan kaks kuukautta puhuttu siitä et mentäis itämaiseen kasvohoitoon, tyyppi kuka tekee niitä on lomalla joten sovittiin et yritetään nyt ens viikoks saada sille aikaa.. ja ehdotin maanantaita tai torstaita koska ne on vapaita ja tiedettävästi iltaisin töiden jälkeen oon aivan liian uupunut ajamaan Vantaan kautta Itä-Helsinkiin 45min ja sama reissu takas ja siel menee ainakin tunti. Töitä 8h, + matkat 1h, +muu ohjelma 3h.. Ei siit päivästä jää mitään käteen. Plus et koiraa sinne ei voi viedä eli töiden jälkeen taas koiran lenkitys, sinne ja taas koiran lenkitys. Agh.Koen olevani kauhee valittaja.. mut ei se vaan auta kun yrittää nyt tähdätä siihen lomaan..

Mut eiku äiti taas ehdotti lauantaita töiden jälkeen, vaik nimenomaan sanoin eilen että ei silloin. Sanoin et sori mut ei mulle käy lauantai. Mulla on sunnuntai viikon ainoo vapaa, se on taas keksinyt siihen grillaamissession (ihan ok) vaik vapaa meneekin siinä. Mut sit lauantaille toi. Mä en vaan jaksa.

Mä en jaksa lähinnä siksi että mulle on tällä hetkellä töiden lisäksi koiranhoito tän väsymyksen takia tosi vaikeaa. Ja sit ku siihen tunkee viel muuta ohjelmaan joka kestaa monta tuntuu, nou thanks.

Mä en ole laiska ihminen, sen tiedän mut just nyt voimat ei riitä.

Syönkin hyvin mut ei vaan auta.

Toi pikku riiviö ei suostu tulemaan fööniin vaan on sängyn alla piilossa. Meen nyt kuivaamaan sen ja sit syödään vähän hedelmiä ja nukkuu TAAS.

Miks elämä tuntuu niin vaikeelta? Onneks koira menee perjantaina työpäiväks hoitoon niin ei tarvii ehkä just se päivä niin kauheesti ressaa. Oon taas katellut pihallisia asuntoja koska oon niin väsynyt??? Hormoonit???.

Masua, taitaa se kasvaa!

565765_10153057549690463_715158726_n-nor

S